Στάχτη στα μάτια των Καβαλιωτών, είναι η «διαβεβαίωση» που έλαβε από «παράγοντες» (σ.σ. άραγε ποιους;) του Υπουργείου ναυτιλίας και νησιωτικής πολιτικής ο βουλευτής Καβάλας της Νέας Δημοκρατίας, Γιάννης Πασχαλίδης, ότι σε δύο-τρεις μήνες θα γίνει νέος διαγωνισμός για την γραμμή Καβάλα-Λήμνος-Άγιος Ευστράτιος-Λαύριο, στον οποίο θα συμμετέχουν σίγουρα(!) ναυτιλιακές εταιρείες. Πρόκειται, κατά την άποψη μας, για αριστοτεχνική «ντρίμπλα» των ανίδεων και επικίνδυνων πολιτικών παραγόντων της κεντρικής διοίκησης, για να κατευνάσουν την αντίδραση, να αποφύγουν την πολιτική ευθύνη, να κερδίσουν χρόνο και, τελικά, να παγιώσουν την απόφαση τους. Δηλαδή, να μεταφέρουν την γραμμή στην Αλεξανδρούπολη.
Από τους τέσσερις κυβερνητικούς βουλευτές της Καβάλας έδειξε ενδιαφέρον μόνο ο Γιάννης Πασχαλίδης, ωστόσο κι αυτός «τσίμπησε στην ντρίμπλα» ως ευκολόπιστος, ή καλόπιστος, τοπικός άρχων. Ρωτάμε, γιατί οι ναυτιλιακές εταιρείες δεν έδειξαν ενδιαφέρον για την γραμμή Καβάλα-Λήμνος-Άγιος Ευστράτιος-Λαύριο στις δύο προσκλήσεις που έγιναν και θα δείξουν ενδιαφέρον σε δύο-τρεις μήνες; Γιατί το Υπουργείο ναυτιλίας και νησιωτικής πολιτικής δεν απαίτησε από την μοναδική εταιρεία που ενδιαφέρθηκε αντί για την Αλεξανδρούπολη, να δρομολογήσει πλοίο στην υπάρχουσα γραμμή από την Καβάλα; Όταν γίνει η νέα πρόσκληση για την γραμμή Καβάλα-Λήμνος-Άγιος Ευστράτιος-Λαύριο, σε δύο-τρεις μήνες, η σύμβαση που υπέγραψε το Υπουργείο για την γραμμή Αλεξανδρούπολη-Σαμοθράκη-Λήμνος-Άγιος Ευστράτιος-Λαύριο θα ανανεωθεί; Εμείς θεωρούμε ότι θα επεκταθεί χρονικά και θα λειτουργήσουν δύο «παράλληλες» γραμμές, γιατί ο στόχος ορισμένων πολιτικών και επιχειρηματικών παραγόντων, είναι να παγιωθεί η σύνδεση της Αλεξανδρούπολης με τα νησιά του βόρειου και ανατολικού Αιγαίου.
Με την διαβεβαίωση που πήρε ο Γιάννης Πασχαλίδης από «παράγοντες» του Υπουργείου ναυτιλίας και νησιωτικής πολιτικής, θα υπάρξει εφησυχασμός στην Καβάλα τους επόμενους δύο-τρεις μήνες, ενώ πρέπει να ζητηθεί, ΤΩΡΑ, η ακύρωση της σύμβασης για την γραμμή από την Αλεξανδρούπολη και η διενέργεια τρίτης πρόσκλησης για την υφιστάμενη γραμμή. Αν είναι άγονη και η πρόσκληση αυτή, το Υπουργείο οφείλει να αναθέσει απευθείας το μεταφορικό έργο σε ναυτιλιακή εταιρεία προσφέροντας μία καλή κρατική επιδότηση. Διότι, η γραμμή Καβάλα-Λήμνος-Άγιος Ευστράτιος-Λαύριο, είναι η «ραχοκοκαλιά» για το βόρειο Αιγαίο πέλαγος!
Η ανακοίνωση που έκανε ο Γιάννης Πασχαλίδης αναφέρει τα ακόλουθα: «Ο βουλευτής Καβάλας της Νέας Δημοκρατίας, Γιάννης Πασχαλίδης, θέλει να ενημερώσει τους συμπολίτες του ότι, έχει προβεί σε επικοινωνία με τους αρμόδιους φορείς του Υπουργείου ναυτιλίας και νησιωτικής πολιτικής, προκειμένου να δοθεί λύση στο σοβαρό πρόβλημα της κατάργησης της ακτοπλοϊκής γραμμής Λαυρίου-Αγίου Ευστρατίου-Λήμνου-Καβάλας. Το πρόβλημα ανέκυψε, εξαιτίας της έλλειψης ενδιαφέροντος από την πλευρά των ακτοπλοϊκών εταιρειών, με αποτέλεσμα ο διαγωνισμός να καταστεί άγονος. Ωστόσο, όπως ενημερώθηκε αρμοδίως ο βουλευτής, μετά από απόφαση του Συμβουλίου της Επικρατείας, που αναμένεται να εκδοθεί εντός δύο μηνών, θα υπάρξει νέος διαγωνισμός, με βέβαιη την συμμετοχή των ακτοπλοϊκών εταιρειών, ώστε να συνεχιστούν απρόσκοπτα τα δρομολόγια Λήμνου-Καβάλας. Ο Γιάννης Πασχαλίδης δήλωσε: «Η ακτοπλοϊκή σύνδεση με την Καβάλα είναι καθοριστικής σημασίας τόσο για την εξυπηρέτηση των πολιτών, όσο και για την γενικότερη ανάπτυξη της περιοχής μας. Αμέσως μόλις πληροφορήθηκα το ζήτημα, έσπευσα να έρθω σε επικοινωνία με τους αρμοδίους του Υπουργείου ναυτιλίας και νησιωτικής πολιτικής, οι οποίοι με διαβεβαίωσαν πως το Υπουργείο θα προβεί στις κατάλληλες ενέργειες, ώστε να μετέχουν οι ακτοπλοϊκές εταιρείες στον νέο διαγωνισμό που θα διενεργηθεί».














