-Όπως δήλωσε ο θεματικός αντιπεριφερειάρχης υποδομών της Περιφέρειας Ανατολικής Μακεδονίας-Θράκης, Μιχάλης Αμπιρίδης (μία από τις «μεταγραφές» της δεύτερης θητείας του Χρήστου Μέτιου, από την «ομάδα» του Χριστόδουλου Τοψίδη), ο περιφερειάρχης έχει αντιληφθεί την σημασία του έργου (ολοκλήρωσης) της περιμετρικής οδού της Καβάλας, για την αντιμετώπιση του κυκλοφοριακού προβλήματος που υπάρχει στην πόλη και αποφάσισε να χρηματοδοτήσει την μελέτη με το ποσό των 2 εκατομμυρίων ευρώ! Κάλιο αργά, παρά ποτέ, καρντάσι Χρήστο Μέτιο, γιατί αν περιμένουν οι Καβαλιώτες να ενδιαφερθεί για το έργο ο Θίοντορ, η περιμετρική οδός θα καταντήσει ανέκδοτο!

-Γιατί, όμως, Χρήστο μου άργησες να πάρεις την απόφαση; Δεν υπήρχαν χρήματα, για να χρηματοδοτήσεις την μελέτη; Είναι πολύ σημαντικό έργο για την Καβάλα. Αν όχι το σημαντικότερο, είναι μέσα στην «πεντάδα» των μεγάλων προτεραιοτήτων και εκκρεμοτήτων! Τα χρήματα για την μελέτη, επομένως, έπρεπε να βρεθούν (πολύ) νωρίτερα.

-Αλλά, δεν πληρώθηκε η «Εγνατία Οδός Α.Ε.» για την μελέτη της αποκατάστασης της γέφυρας στην οδό Αμερικανικού Ερυθρού Σταυρού, θα πληρωθεί για την μελέτη της περιμετρικής οδού; Θέλω να ελπίζω ότι, δεν θα ζητηθεί καμία παράταση (από την «Εγνατία Οδό Α.Ε.») για την παράδοση της μελέτης της περιμετρικής οδού.

-Έχω ξεχάσει, καρντάσια, από πότε «μελετάται» η κατασκευή του υπόλοιπου τμήματος της «κολοβής» περιμετρικής οδού της Καβάλας. Θυμάμαι ότι προτάθηκαν δύο χαράξεις. Η πρώτη με σήραγγα 1.000 μέτρων και η δεύτερη με σήραγγα 500 μέτρων. Με την πρώτη χάραξη συμφώνησε το Δασαρχείο, που ζήτησε να μην κοπούν δέντρα από το περιαστικό δάσος Καβάλας. Η χάραξη αυτή, ωστόσο, είχε υψηλότερο κόστος και το έργο «πάγωσε». Για την δεύτερη χάραξη αντέδρασαν, εκτός από το Δασαρχείο και μερικοί ντεμέκ οικολόγοι. Έκτοτε, το έργο μπήκε στις (ελληνικές) καλένδες!

ΣΧΟΛΙΑΣΤΕ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ