-Η φύτευση στον κυκλικό κόμβο, δεν ολοκλήρωσε το έργο στην οδό Κουντουριώτου, καρντάσια! Απομένει το τμήμα κάτω από την εκκλησία του αγίου Νικολάου, στο οποίο θα γίνει η ίδια ανακατασκευή στα πεζοδρόμια, διαχωριστική νησίδα και ένας μικρός τριγωνικός κόμβος στην συμβολή με την οδό Ερυθρού Σταυρού.
-Θα γίνουν οι εργασίες αυτές; Ο Οργανισμός Λιμένα Καβάλας δεν τις επιτρέπει! Το τμήμα της οδού Κουντουριώτου κάτω από την οδό Θεοδώρου Πουλίδου ανήκει στο «βιλαέτι» του Ο.Λ.Κ.! Για να γίνει, επομένως, οποιαδήποτε παρέμβαση, χρειάζεται η έγκριση του «αγά»!
-Πίστευα πως υπάρχει συνεννόηση μεταξύ των διοικήσεων του Δήμου και του Οργανισμού Λιμένα Καβάλας, όταν πρέπει να γίνουν έργα που βελτιώνουν την κυκλοφοριακή κατάσταση και γενικότερα την ποιότητα ζωής των κατοίκων στο παραλιακό μέτωπο της πόλης. Στην περίπτωση της ανάπλασης της οδού Κουντουριώτου δεν υπάρχει συνεννόηση.
-Για να λειτουργήσει το έργο ολοκληρωμένα, πρέπει να υλοποιηθεί ο αρχικός σχεδιασμός. Δεν έχω καταλάβει γιατί δεν εγκρίνει ο Ο.Λ.Κ. τις εργασίες στο τμήμα που προανέφερα. Υπήρξε ανακοίνωση, ή δήλωση μέλους της διοίκησης του Οργανισμού για το ζήτημα αυτό, η οποία δεν υπέπεσε στην αντίληψή μου; Άκουσα, μόνο, πως τέθηκε ζήτημα για τον τριγωνικό κόμβο. Ποιο είναι το πρόβλημα με τον τριγωνικό κόμβο;
-Κι αν υπάρχει συγκεκριμένο πρόβλημα, γιατί τόσο καιρό δεν επιλύθηκε μεταξύ του Δήμου και του Οργανισμού, για να τελειώσει όλο το έργο; Εάν η ανάπλαση μείνει «κολοβή», θα επηρεαστεί η χρηματοδότηση; Δεν είναι απλό πράγμα, σήμερα, να βρεθεί χρηματοδότηση για έργα. Από την άλλη, γιατί ο Ο.Λ.Κ. δεν συμμετείχε μαζί με τον Δήμο Καβάλας, στον σχεδιασμό και την υλοποίηση του έργου; Έτσι, θα παρενέβαινε, για να σχεδιαστεί, όπως θέλει, ο κόμβος στην συμβολή των οδών Ερυθρού Σταυρού και Κουντουριώτου.
-Θα πω μόνο αυτό, καρντάσια, στους διοικούντες τον Ο.Λ.Κ. Ουαί κι αλίμονο αν επιμείνουν και εμποδίσουν να τελειώσει η ανάπλαση στην οδό Κουντουριώτου. Έστω και τώρα, μέσα στο καλοκαίρι, να καθίσουν με τον συγκοινωνιολόγο που έκανε την μελέτη του έργου, για να βρεθεί η λύση που θα ικανοποιεί και το κυριότερο, θα είναι λειτουργική. Και τον χειμώνα, που η κίνηση των οχημάτων θα είναι μικρότερη, να τελειώσει και το τελευταίο τμήμα.

















