-Εάν μείνουμε στον κυκλικό κόμβο στην οδό Κουντουριώτου, πολύ σύντομα το έργο αυτό, που έγινε για να δημιουργήσει ομαλή και ασφαλή κίνηση των οχημάτων στην διασταύρωση μεταξύ της πλατείας Νικοτσάρα και του παλιού δικαστικού μεγάρου, θα είναι άχρηστο! Διότι, αν δεν γίνουν οι απαραίτητες κυκλοφοριακές αλλαγές, ο κόμβος δεν θα εξυπηρετεί την συνεχή ροή της κυκλοφορίας.

-Θα συμφωνήσουμε με την πρόταση που κατέθεσε ο Αντώνης Μαστοράκης, πρόεδρος του Συνδέσμου Εκπαιδευτών Οδήγησης Ανατολικής Μακεδονίας-Θράκης και αντιπρόεδρος στην Πανελλήνια Ομοσπονδία, να αυξηθεί ο αριθμός των κυκλικών κόμβων στην πόλη. Και ιδιαίτερα στο κέντρο της πόλης. Μετά από τον κόμβο στην οδό Κουντουριώτου, θεωρούμε επιβεβλημένο να κατασκευαστούν κι άλλοι κόμβοι στον «άξονα» που συνδέει την δυτική με την ανατολική πλευρά της Καβάλας. Από την Καλαμίτσα μέχρι το Περιγιάλι. Ώστε τα οχήματα να διασχίζουν την διαδρομή αυτή χωρίς «εμπόδια» και με ασφάλεια.

-Ο Αντ. Μαστοράκης ανέφερε πως χρειάζεται να κατασκευαστούν κυκλικοί κόμβοι στο Φάληρο, μπροστά από τα Ελληνικά Ταχυδρομεία και την «Μυροβόλο». Οι κόμβοι αυτοί, θα καταργήσουν τους φωτεινούς σηματοδότες, που δημιουργούν καθυστέρηση στην κίνηση των οχημάτων και τον κίνδυνο πρόκλησης τροχαίου ατυχήματος με τυχόν παραβίασή τους. «Τα φανάρια το μόνο που προσφέρουν, είναι καθυστέρηση και παραβιάσεις. Ο κυκλικός κόμβος, σε αντίθεση, αναγκάζει τον οδηγό να «κόψει» ταχύτητα για να μπει μέσα σ’ αυτόν. Δεν μπορεί να επιταχύνει, έχει συνεχόμενη ροή και δεν σταματά χωρίς λόγο», είπε.

-Θεωρούμε πως, με πρωτοβουλία της δημοτικής Αρχής, πρέπει να πραγματοποιηθεί μία συνάντηση των εμπλεκόμενων φορέων και Υπηρεσιών, για να επιλεγούν τα σημεία κατασκευής κυκλικών κόμβων, από την Καλαμίτσα μέχρι το Περιγιάλι. Και αφού συναποφασίσουν οι τοπικοί παράγοντες, ο Δήμος να αναθέσει σε συγκοινωνιολόγο την σχεδίαση των κυκλικών κόμβων.

-Αν κατασκευαστούν κι άλλοι κυκλικοί κόμβοι, το όχημα που θα ξεκινά από την Καλαμίτσα, θα διασχίζει τις οδούς Τενέδου, Χρυσοστόμου Σμύρνης, Ερυθρού Σταυρού, Κουντουριώτου, Αμερικανικού Ερυθρού Σταυρού, μέχρι την ανατολική έξοδο της πόλης, σε λιγότερο χρόνο, χωρίς τους φωτεινούς σηματοδότες στις διασταυρώσεις. Και αντιστρόφως, από το Περιγιάλι προς την Καλαμίτσα.

-Οι επόμενοι κυκλικοί κόμβοι που μπορούν να σχεδιαστούν και να κατασκευαστούν μέσα στο έτος 2026, είναι στο τμήμα της οδού Ερυθρού Σταυρού από την «Μυροβόλο» μέχρι το ξενοδοχείο «Ωκεανίς». Παράλληλα, θα γίνει η σχεδίαση του μεγαλύτερου κυκλικού κόμβου στο Φάληρο, που είναι ο «ομφαλός» του κυκλοφοριακού στην Καβάλα. Τα έργα αυτά θα χρηματοδοτηθούν από την Περιφέρεια Ανατολικής Μακεδονίας-Θράκης, για την ενίσχυση της οδικής ασφάλειας. Ο κυκλικός κόμβος στο παλιό νοσοκομείο είναι, κατά την άποψη μας, δευτερεύουσας σημασίας. Η προτεραιότητα πρέπει να δοθεί στην οδό Ερυθρού Σταυρού και στο τμήμα από την οδό Κουντουριώτου μέχρι το Φάληρο.

-Παρεμπιπτόντως, είναι σημαντικό να ολοκληρωθεί η παρέμβαση στην οδό Κουντουριώτου, με την κατασκευή του τριγωνικού κόμβου στην συμβολή με την οδό Ερυθρού Σταυρού. Η διοίκηση του Οργανισμού Λιμένα Καβάλας, να άρει το εμπόδιο εκτέλεσης του έργου στην ζώνη που διαχειρίζεται, κάτω από την οδό Θεοδώρου Πουλίδου. Ευελπιστούμε πως θα συνεργαστεί με τον Δήμο και τους άλλους τοπικούς παράγοντες, για να κατασκευαστεί ο κυκλικός κόμβος στην «Μυροβόλο».

-Υ.Γ. Εννοείται ότι, για να εξασφαλιστεί συνεχής κυκλοφοριακή ροή στον άξονα Καλαμίτσα-Περιγιάλι, οι κεντρικοί δρόμοι που προαναφέραμε πρέπει να αστυνομεύονται, για να αποφεύγεται η παράνομη στάθμευση οχημάτων.

ΣΧΟΛΙΑΣΤΕ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ