Έως τον Σεπτέμβριο του 2025, το δημοτικό στάδιο της Χρυσούπολης θα αποκτήσει μία διαφορετική εικόνα, πιο «σύγχρονη», όταν τελειώσουν οι σημαντικές παρεμβάσεις που εξελίσσονται. Καταρχάς, θα γίνει στάδιο, αφού περιμετρικά του γηπέδου με τον (φυσικό) χλοοτάπητα θα επιστρωθεί ταρτάν για τα αγωνίσματα του στίβου. Όπως είπε ο Θωμάς Διαμαντίδης, αντιδήμαρχος τεχνικών έργων, πολεοδομίας και αστικής ανάπτυξης του Δήμου Νέστου, ξεπεράστηκε το ζήτημα με τον αριθμό των διαδρόμων (κουλουάρ) και έτσι ο αγωνιστικός στίβος θα κατασκευαστεί με οκτώ (8) διαδρόμους. Αυτό, θα καταστήσει το στάδιο Χρυσούπολης κατάλληλο, για να φιλοξενεί αγώνες περιφερειακού, πανελλήνιου, αλλά και διεθνούς εμβέλειας. Επίσης, ολοκληρώθηκε η παρέμβαση στις κερκίδες, για να αισθάνονται πιο «άνετα» οι θεατές των αγώνων. Τοποθετήθηκαν πυλώνες φωτισμού, για να μπορεί να χρησιμοποιηθεί το στάδιο και μετά την δύση του ηλίου. Αλλά, η μεγαλύτερη παρέμβαση, μετά από την επίστρωση του ταρτάν, είναι η κατασκευή στεγάστρου στην μία πλευρά των κερκίδων για την προστασία των θεατών. Το στέγαστρο, όπως ανέφερε ο αντιδήμαρχος, θα είναι μήκος ογδόντα (80) μέτρων και θα κατασκευαστεί στην πλευρά του σταδίου προς την είσοδο, ή έξοδο, της Χρυσούπολης.
Σε «φουλ» ρυθμό εκτελείται, απέναντι από το δημοτικό στάδιο, το έργο κατασκευής του κολυμβητηρίου. Ο Θ. Διαμαντίδης δήλωσε στον «Κ.Τ.» πως ξεπεράστηκαν όλα τα «εμπόδια» και ο εργολάβος προχωράει απρόσκοπτα, σύμφωνα με το χρονοδιάγραμμα, για να παραδώσει το κολυμβητήριο μέσα στο 2026. Εξέφρασε την ικανοποίηση του για την πορεία του έργου και την αισιοδοξία για την αποπεράτωση εντός του χρονικού στόχου. Να αναφέρουμε ότι, το κολυμβητήριο κατασκευάζεται σε οικόπεδο με επιφάνεια 6.500 τετραγωνικών μέτρων, περίπου και θα περιλαμβάνει: δύο υδατοδεξαμενές (πισίνες), εκ των οποίων μία αγωνιστική και μία εκμάθησης και για χρήση από άτομα με αναπηρίες, κτήριο διοίκησης, ενώ ο περιβάλλων χώρος θα διαμορφωθεί ως πάρκο αναψυχής, με χώρους πρασίνου, πλακόστρωτους διαδρόμους, παγκάκια και άλλο αστικό εξοπλισμό, θέσεις στάθμευσης οχημάτων. Η δαπάνη του έργου ανέρχεται στα επτά (7) εκατομμύρια ευρώ.














