-Την ώρα που η Καβάλα δέχεται κι άλλο χτύπημα «πισώπλατα», ο Νίκος Παναγιωτόπουλος παρακολουθεί παρουσιάσεις βιβλίων (σ.σ. παραβρέθηκε στην παρουσίαση του βιβλίου που έγραψε ο βουλευτής Ροδόπης και πρώην υπουργός, Ευριπίδης Στυλιανίδης, για την τεχνητή νοημοσύνη), ο Μακάριος Λαζαρίδης έχει «απορροφηθεί» στην εξεταστική επιτροπή της Βουλής των Ελλήνων, για την διαλεύκανση του σκανδάλου στον Ο.Π.Ε.Κ.Ε.Π.Ε., ενώ η Αγγελική Δεληκάρη συγχαίρει τον Παύλο, για την εκλογή στην Ιερά Μητρόπολη Κορίνθου.
-Κάποιοι θα πούνε ότι, η κατάργηση του Τμήματος Εναέριας Κυκλοφορίας στον αερολιμένα «Μέγας Αλέξανδρος», είναι θέμα «ήσσονος σημασίας». Όταν κάτι περιλαμβάνεται σε διάταξη σχεδίου νόμου, δεν είναι καθόλου «ήσσονος σημασίας». Σε διάταξη νομοσχεδίου, συγκεκριμένα, αναφέρεται πως θα γίνει «σύμπτυξη» των Τμημάτων Εναέριας Κυκλοφορίας των αερολιμένων «Μέγας Αλέξανδρος» και «Δημόκριτος», με έδρα τον αερολιμένα της Αλεξανδρούπολης. Γιατί τέθηκε ζήτημα να συμπτυχθούν τα δύο Τμήματα Εναέριας Κυκλοφορίας και ουσιαστικά να καταργηθεί αυτό στον αερολιμένα «Μέγας Αλέξανδρος»; Γιατί έχει «στοχοποιηθεί» ο συγκεκριμένος αερολιμένας; Το περασμένο καλοκαίρι προκλήθηκε αναστάτωση, για την τροποποίηση των πτήσεων προς την Αθήνα.
-Ο Γιάννης Πασχαλίδης, βουλευτής Καβάλας, έδειξε αντανακλαστικά και συναντήθηκε με τον υπουργό υποδομών και μεταφορών, Χρίστο Δήμα, στον οποίο εξέθεσε τους λόγους που πρέπει να παραμείνει αυτοτελές το Τμήμα Εναέριας Κυκλοφορίας στον αερολιμένα «Μέγας Αλέξανδρος». Θέλουμε να πιστεύουμε ότι, ο βουλευτής επεσήμανε στον υπουργό ότι στον αερολιμένα εδρεύει το αεροπορικό απόσπασμα Χρυσούπολης. Και ότι στην περιοχή λειτουργεί δεύτερο αεροδρόμιο στον Αμυγδαλεώνα, που είναι η έδρα της Egnatia Aviation, της σχολής εκπαίδευσης πιλότων πολιτικής αεροπορίας. Γιατί, λοιπόν, να καταργηθεί το Τμήμα Εναέριας Κυκλοφορίας;
-Αν διατηρηθεί η σχετική διάταξη στο σχέδιο νόμου, θα είναι υποβάθμιση για τον αερολιμένα «Μέγας Αλέξανδρος», για την Καβάλα, αλλά και για τις κοινωνίες που εξυπηρετούνται από τον αερολιμένα. Ποιο είναι το επιχείρημα του ανθρώπου που συνέταξε την διάταξη αυτή, για την κατάργηση μιας πολύ σημαντικής Υπηρεσίας, για την ασφάλεια της αεροπλοΐας, σε ένα αεροδρόμιο; Προφανώς, ο άνθρωπος αυτός θεώρησε «περιττή» την λειτουργία Τμημάτων ελέγχου της εναέριας κυκλοφορίας σε τρεις αερολιμένες σχετικά κοντινούς μεταξύ τους, τον αερολιμένα «Μακεδονία» στην Θεσσαλονίκη, τον αερολιμένα «Μέγας Αλέξανδρος» στην Καβάλα και τον αερολιμένα «Δημόκριτος» στην Αλεξανδρούπολη. Κι επειδή οι αερολιμένες «Μακεδονία» και «Δημόκριτος» έχουν μεγαλύτερη σημασία, αποφάσισε να αφαιρέσει την Υπηρεσία που προαναφέραμε από τον «ενδιάμεσο» αερολιμένα. Αν είναι αυτή η συλλογιστική, λυπούμαστε αλλά εκείνοι που συντάσσουν τα σχέδια νόμων, δεν έχουν επαφή με την πραγματικότητα!
-Ασφαλώς και πρέπει να υπάρξει δυναμική αντίδραση από τους τοπικούς πολιτικούς παράγοντες και φορείς, όπως έγινε στο ζήτημα των πτήσεων προς την Αθήνα. Δεν γίνεται το θύμα των παρεμβάσεων της κεντρικής διοίκησης στην Περιφέρεια Ανατολικής Μακεδονίας-Θράκης, να είναι τις πλείστες φορές η Καβάλα. Η κατάργηση του Τμήματος Εναέριας Κυκλοφορίας στον αερολιμένα «Μέγας Αλέξανδρος», θα επηρεάσει την λειτουργία του αερολιμένα, αλλά και την τοπική οικονομία.
-Ας μας πούνε οι συντάκτες του σχεδίου νόμου και η κεντρική διοίκηση, αν υπάρχει σοβαρός λόγος για την σύμπτυξη των Τμημάτων Εναέριας Κυκλοφορίας στους δύο αερολιμένες της Περιφέρειας μας. Κι αν είναι τόσο σοβαρός ο λόγος, να συζητήσουμε την λύση του προβλήματος. Αλλά, δεν θα δεχτούμε την περαιτέρω υποβάθμιση της Καβάλας.

















