-Στην Αλεξανδρούπολη, είπε ο πρόεδρος του ΚΤΕΛ Αστικών Γραμμών Καβάλας, Στράτος Μακρογιαννίδης, η δημοτική Αρχή επιδοτεί το εισιτήριο της αστικής συγκοινωνίας. Το μέτρο αυτό, πρόσθεσε, βοήθησε να μειωθεί η κίνηση των αυτοκινήτων στο κέντρο της πόλης και οι κάτοικοι να αναζητούν νέες γραμμές για την εξυπηρέτηση τους.

-Η τιμή του εισιτηρίου είναι 1 ευρώ και 20 λεπτά. Ο Δήμος Αλεξανδρούπολης επιδοτεί το 70% της τιμής του εισιτηρίου. «Ο επιβάτης πληρώνει ένα ευτελές αξίας εισιτήριο, κάπου στα σαράντα λεπτά και το υπόλοιπο το επιδοτεί ο Δήμος», είπε ο πρόεδρος του ΚΤΕΛ Αστικών Γραμμών Καβάλας. Δηλαδή, πρόεδρε καρντάσι, ο επιβάτης στην Αλεξανδρούπολη αγοράζει το εισιτήριο για να μπει στο αστικό λεωφορείο στην τιμή των 40 λεπτών του ευρώ; Ή πληρώνει όλο το αντίτιμο, του 1 ευρώ και 20 λεπτών;

-Αν πληρώνει 40 λεπτά, να μας πεις και το ποσοστό της πληρότητας των δρομολογίων, δηλαδή πόσα εισιτήρια κόβονται σε κάθε δρομολόγιο. Σημειωτέον, η Αλεξανδρούπολη είναι πόλη με σημαντικό πληθυσμό φοιτητών. Οι περισσότεροι φοιτητές δεν έχουν Ι.Χ. μέσο μεταφοράς και μετακινούνται με τα αστικά λεωφορεία, ή με άλλα μέσα μαζικής μεταφοράς.

-Αν, πάλι, ο επιβάτης στην Αλεξανδρούπολη πληρώνει 1 ευρώ και 20 λεπτά, πως ωφελείται από την επιδότηση του εισιτηρίου; Στην περίπτωση αυτή, ωφελείται μόνο το ΚΤΕΛ Αστικών Γραμμών Αλεξανδρούπολης, το οποίο επιδοτείται από τον Δήμο, αλλά καρπώνεται όλο το αντίτιμο του εισιτηρίου.

-Πάντως, δεν καταλαβαίνω, πρόεδρε καρντάσι, γιατί ένας Δήμος, ένας Οργανισμός Τοπικής Αυτοδιοίκησης, πρέπει να επιδοτεί την μετακίνηση με ένα μέσο μαζικής μεταφοράς. Και γιατί να επιδοτεί τον πάροχο μιας δημόσιας υπηρεσίας; Ο Δήμος Καβάλας υπέγραψε σύμβαση με το ΚΤΕΛ Αστικών Γραμμών Καβάλας, για να παρέχεται η υπηρεσία της μεταφοράς με λεωφορείο μέσα στον αστικό ιστό μόνο στους δημότες; Την αστική συγκοινωνία χρησιμοποιούν, όπως προανέφερα, οι φοιτητές, αλλά και επισκέπτες της πόλης. Γιατί ο Δήμος, δηλαδή οι Καβαλιώτες, να επιδοτούν την χρήση του αστικού λεωφορείου από τους φοιτητές και τους επισκέπτες;

-Εγώ, πρόεδρε καρντάσι, δεν συμφωνώ με αυτό. Θα μπορούσα να δεχτώ την επιδότηση της δημοτικής αστικής συγκοινωνίας, για να μπορεί ο Δήμος να λειτουργεί και να συντηρεί τον στόλο των δημοτικών αστικών λεωφορείων. Αλλά στην Καβάλα, δεν έχουμε δημοτική αστική συγκοινωνία.

ΣΧΟΛΙΑΣΤΕ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ