Το κακό με τις, κάθε τόσο, κοινοποιήσεις προβλημάτων που αντιμετωπίζει ο Πρόεδρος της ΔΕΥΑΚ Νίκος Ξανθόπουλος, μέσω αναρτήσεων στο facebook, έχει παραγίνει. Ό,τι πρόβλημα αντιμετωπίζει και κυρίως με τους εργαζόμενους, το κοινοποιεί γράφοντας μια ολόκληρη έκθεση, λοιδορώντας, υφισταμένους του, αλλά κυρίως τον Πρόεδρο των εργαζομένων στην Δημοτική Επιχείρηση. Είναι γνωστό, και καθόλου καινοφανές, ότι κάθε επιχείρηση, ιδιωτική, δημοτική ή δημόσια ή άλλος οργανισμός, όταν μάλιστα είναι πολυπρόσωπος, αντιμετωπίζει διάφορα προβλήματα, τα οποία πρέπει να γίνεται καλόπιστα προσπάθεια να επιλύονται μέσα στον φορέα.

Άλλωστε, γι’ αυτό το λόγο υπάρχουν τα Σωματεία, για να εκλέγουν οι εργαζόμενοι τους εκπροσώπους τους, για να επιλύουν τα προβλήματα με την εκάστοτε διοίκηση. Βεβαίως, όταν υπάρχει κάποιο σοβαρό πρόβλημα και πρέπει να κοινοποιηθεί, η διοίκηση, έχει τη δυνατότητα να απευθυνθεί στο κυρίαρχο σώμα του Δήμου, το Δημοτικό Συμβούλιο ή στην Δήμαρχο (ως αυτοδιοικητικός θεσμός). Οι συνεδριάσεις του Δημοτικού Συμβουλίου είναι δημόσιες και καθόλου δεν χρειάζεται η περαιτέρω δημοσιοποίηση μέσω του διαδικτύου και μάλιστα με τέτοιες απαξιωτικές εκφράσεις, από τον Πρόεδρο της δημοτικής επιχείρησης.

Αυτή είναι μια τακτική που κατά κόρον είχε εφαρμόσει ο πρώην Δήμαρχος Καβάλας Κωστής Σιμιτσής, και την ακολουθεί πιστά και ο Πρόεδρος της ΔΕΥΑΚ Νίκος Ξανθόπουλος. Εκείνος όμως, είχε και μια δικαιολογία. Ηλεκτρονικά παρακολουθούσε τα τεκταινόμενα στον Δήμο από τις Βρυξέλλες, οπότε διαδικτυακές ήταν και οι παρεμβάσεις του. Η διαφοροποίηση των λόγων του Νίκου Ξανθόπουλου, από τον άλλον συνονόματό του του παλιού ελληνικού κινηματογράφου, έχει μια μικρή διαφορά. Ότι εκείνος είχε ένα παράπονο σε όσα έλεγε, ενώ αυτός έχει έναν οργισμένο τόνο, και τα βάζει με όλους και με όλα, ηρωοποιώντας τον εαυτό του.

Φτάνει πιά Νίκο Ξανθόπουλε. Πετυχημένος δεν είναι ο Πρόεδρος που θα μπορέσει να ξεζουμίσει τους υπαλλήλους του και τους καταναλωτές πελάτες της ΔΕΥΑΚ, ή που ζητάει τη λαϊκή συμπαράσταση των φίλων του στο facebook, με τις δημοσιοποιήσεις των θεμάτων με τα οποία ασχολείται, αλλά αυτός που με την συμπεριφορά του, το παράδειγμά του και το κύρος του, εμπνέει σεβασμό στους μέσα και στους έξω… Αυτός που νοιάζεται να πληρώσει επαγγελματίες (κι αυτός επαγγελματίας είναι), στους οποίους η ΔΕΥΑΚ έχει οφειλή εδώ και δυό χρόνια. Δεν χρειάζεται κάθε μέρα να γίνεσαι «ρόμπα» στο διαδίκτυο και να εκθέτεις τους συνεργάτες σου…

ΣΧΟΛΙΑΣΤΕ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.