H Marketing Greece, αναφέρει δελτίο Τύπου, κάνοντας πράξη τη φιλοσοφία της, για την ανάπτυξη συνεργειών, δημιουργεί μία νέα συμμαχία, τη «σύμπραξη τουρισμού Καβάλας-Θάσου», για την ενίσχυση του τουριστικού προϊόντος των δύο προορισμών. Τέσσερις φορείς, ο Σύνδεσμος Ξενοδόχων Καβάλας, η Ένωση Ξενοδόχων Θάσου, το Επιμελητήριο Καβάλας, η Fraport Greece, ενώνουν τις δυνάμεις τους, για την προβολή του τουριστικού προϊόντος, δημιουργώντας πολλαπλασιαστικά οφέλη και μεγιστοποιώντας τα αποτελέσματα που προκύπτουν από τη συντονισμένη δράση και την αξία των συνεργειών.

Σε ειδική εκδήλωση, που πραγματοποιήθηκε την Τρίτη 16 Απριλίου 2019 στο ξενοδοχείο Lucy στην Καβάλα, η Marketing Greece παρουσίασε το πρόγραμμα προβολής που θα υλοποιηθεί στο πλαίσιο της σύμπραξης. Αξιοποιώντας τις σύγχρονες τάσεις του destination marketing, το πρόγραμμα προώθησης και προβολής περιλαμβάνει:

-Ανάπτυξη περιεχομένουμε δημιουργία φωτογραφικού υλικού, παραγωγή travel video για αξιοποίηση στα Social Media και σχεδιασμό αφιερώματος στο Discovergreece.com, αποτυπώνοντας τις εμπειρίες και τα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά των προορισμών σε τρεις γλώσσες (ελληνικά, αγγλικά, γερμανικά).

-Ψηφιακή καμπάνια, όπου μέσα από Social Media Takeover, ένας digital influencer θα καταγράψει τις βιωματικές εμπειρίες των προορισμών, καμπάνια προβολής στο Discovergreece.com, καθώς και στοχευμένο πλάνο ψηφιακής προβολής και προώθησης.

-Ενέργειες δημοσιότητας με διοργάνωση media και bloggers ταξιδιών από διεθνείς αγορές.

«Είναι βασικός μας στόχος, να δημιουργούμε κοινό πεδίο δράσης με τη συμμετοχή των πολλών, γιατί πιστεύουμε ότι η επιτυχία είναι συλλογικό αποτέλεσμα. Η νέα αυτή σύμπραξη τουρισμού αποτελεί μία ισχυρή πρωτοβουλία, που θα δώσει νέα δυναμική στον προορισμό και είμαστε χαρούμενοι για την υποστήριξη της από την τοπική κοινωνία», δήλωσε η Ιωάννα Δρέττα, CEO της Marketing Greece.

Ο Αντώνης Μιτζάλης, πρόεδρος του Συνδέσμου Ξενοδόχων Καβάλας, είπε τα εξής: «Με μεγάλη χαρά καλωσορίζουμε την πρώτη κοινή δράση φορέων του τουρισμού της περιοχής μας, του Συνδέσμου Ξενοδόχων Καβάλας, της Ένωσης Ξενοδόχων Θάσου, του Επιμελητηρίου Καβάλας, της Fraport Greece και της Marketing Greece. Η Καβάλα και η Θάσος διαθέτουν μεγάλο πλούτο τοπικών χαρακτηριστικών, που μπορούν να προσφέρουν μοναδικές εμπειρίες στους τουρίστες που θα επιλέξουν να τις επισκεφτούν. Η συνεργασία των τοπικών φορέων έχει στόχο, να αναδείξει τα ιδιαίτερα αυτά πλεονεκτήματα με χρήση των σύγχρονων μέσων προώθησης που διαθέτει η Marketing Greece. Πλεονεκτήματα που μπορούν να γίνουν εύκολα προσιτά με την αξιοποίηση των δυνατοτήτων του πρόσφατα ανακαινισμένου αεροδρομίου της Καβάλας».

Ο Πάρης Παρασχούδης, πρόεδρος της Ένωσης Ξενοδόχων Θάσου, δήλωσε: «Κύριοι στρατηγικοί στόχοι της συνέργειαςείναι: η αύξηση της αναγνωρισιμότητας και η διαμόρφωση θετικής εικόνας για τη Θάσο καιη άμβλυνση της εποχικότητας που συνδέεται με τον εμπλουτισμό του τουριστικού προϊόντος και τον ποιοτικότερο τουρισμό, δηλαδή αύξηση της μέσης ταξιδιωτικής δαπάνης.Για την επίτευξη των στόχων αυτών, αλλά και των προτεινόμενων ενεργειών, καθοριστικοί παράγοντες είναι: η σταδιακή επίλυση και αντιμετώπιση διαχρονικών προβλημάτων, που παραβλέπουν όσοι ασχολούνται με την τουριστική προβολή του προορισμού και είναι: η συλλογικότητα, η αντίληψη επαρκούς γνώσης για τη διαχείριση του προορισμού και η έλλειψη οργάνωσης και προγραμματισμού. Η συνεργασία με την Marketing Greece, με τη γνώση και την εμπειρία της, θα μας βοηθήσει σ’ αυτή την κατεύθυνση».

Ο Μάρκος Δέμπας, πρόεδρος του Επιμελητήριου Καβάλας, δήλωσε ότι: «Ο τουρισμός για την περιοχή μας παίζει τον σημαντικότερο ρόλο στην οικονομία και την ανάπτυξη της, αφού αποτελεί περίπου το εξήντα πέντε τοις εκατό του Α.Ε.Π. του Νομού και είναι ο βασικότερος και πιο δυναμικός τομέας του Νομού Καβάλας. Η σημερινή συνάντηση των φορέων σε μία κοινή προσπάθεια ανάπτυξης κοινών δράσεων για τη στοχευμένη προβολή της Καβάλας και της Θάσου, μέσα από επικοινωνιακά δίκτυα μεγάλης προσβασιμότητας, έρχεται να αναδείξει την επιθυμία όλων μας, να ενώσουμε τις δυνάμεις μας και να συνεργαστούμε στον κοινό στόχο, που είναι να προβάλουμε την περιοχή σαν τουριστικό προορισμό και να διευρύνουμε την καλοκαιρινή περίοδο».

Τέλος, o Γιώργος Βήλος, γενικός διευθυντής ανάπτυξης της Fraport Greece, έκανε την ακόλουθη δήλωση: «Με ιδιαίτερη χαρά και έχοντας θέσει υψηλούς στόχους, χαιρετίζουμε τη συντονισμένη δράση που αρχίζουμε, με στόχο την προώθηση της Καβάλας και της Θάσου. Είμαστε πεπεισμένοι ότι, μόνο μέσω των συνεργειών μπορούμε να έχουμε θετικά αποτελέσματα ως προς την προώθηση των διαφόρων προορισμών που εξυπηρετούμε και προς αυτή την κατεύθυνση, θα συνεχίσουμε την πορεία μας. Ευχαριστούμε πολύ όλους τους τοπικούς φορείς, που αγκάλιασαν την πρωτοβουλία και δεσμευόμαστε ότι, θα την υποστηρίξουμε με κάθε τρόπο. Θέλω να επισημάνω ότι, η συνεργασία με την Marketing Greece αποτελεί για την Fraport Greece κίνητρο, αλλά και εγγύηση για την επίτευξη των επιθυμητών αποτελεσμάτων».


ΣΧΟΛΙΑΣΤΕ

Please enter your comment!
Please enter your name here

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.