Δεν υπάρχει άλλος Οργανισμός Λιμένα στη βόρεια Ελλάδα, πλην του Οργανισμού Λιμένα Καβάλας, που έχει τη διαχείριση τεσσάρων σημαντικών λιμανιών. Τα λιμάνια αυτά, όπως ανέφερε ο απερχόμενος πρόεδρος, Χρήστος Ηλιάδης, εξυπηρετούν την εθνική, αλλά και την τοπική οικονομία. Πριν παραδώσει την προεδρία στον Γιώργο Φιλόσογλου, που ορίστηκε νέος πρόεδρος με απόφαση του Τ.Α.Ι.Π.Ε.Δ., ο Χρ. Ηλιάδης έκανε τον απολογισμό της εξαετούς (και πλέον) θητείας του στους εκπροσώπους των Μέσων Ενημέρωσης. «Τα τελευταία έτη στην Ο.Λ.Κ. Α.Ε. υπάρχει ξεκάθαρο όραμα, που αποτελεί την κινητήρια δύναμη πίσω από την αναδιαμόρφωση της επιχείρησης. Όραμα, του οποίου η υλοποίηση επιδιώκεται μέσα από συγκεκριμένους στόχους, δράσεις και αξίες», σημείωσε.

Χρειάστηκε αρκετή ώρα, για να αναφέρει επιγραμματικά τα πεπραγμένα της διοίκησης που απέρχεται. Άρχισε με τον οικονομικό απολογισμό, λέγοντας ότι: «Η διοίκηση έδωσε ιδιαίτερο βάρος στην οικονομική ανάπτυξη και θωράκιση της εταιρείας, έχοντας θετικές οικονομικές επιδόσεις. Σύμφωνα με τους ορκωτούς λογιστές, η οικονομική επίδοση κρίνεται θετική, σταθερά ανοδική, βιώσιμη, με ισχυρές ταμειακές ροές και λειτουργική κερδοφορία».

Συνέχισε με τα τέσσερα λιμάνια που διαχειρίζεται ο Ο.Λ.Κ. Εκτός από αυτά που έγιναν, μίλησε για τα έργα που δρομολογήθηκαν και το προσωπικό του όραμα. Για το λιμάνι «Φίλιππος Β» είπε ότι χρειάστηκε πολύς κόπος, για να πείσει το Τ.Α.Ι.Π.Ε.Δ. να το εντάξει στον σχεδιασμό της άμεσης αξιοποίησης σε συνεργασία με ιδιώτες. Πρόσθεσε ακόμα, ότι η κυβέρνηση πρέπει να ρυθμίσει νομοθετικά το ζήτημα αλλαγής του χαρακτηρισμού ενός μεγάλου τμήματος της χερσαίας ζώνης, που θεωρείται δασική και αναδασωτέα έκταση, διότι είναι ανασταλτικός παράγων για την προσέλκυση επενδυτών.

Οι δικές του προτεραιότητες για το λιμάνι «Απόστολος Παύλος», ήταν: η μεταφορά του στόλου των αλιευτικών σκαφών στην ιχθυόσκαλα, η κατασκευή σύγχρονου καταφυγίου τουριστικών σκαφών (μαρίνας) δυτικά του υπήνεμου μόλου και η αύξηση των αφίξεων των κρουαζιερόπλοιων. Για τον τουρισμό κρουαζιέρας ειδικότερα, ανέφερε ότι το έτος 2021 θα είναι σταθμός για την Καβάλα.

Η εναλλακτική πρόταση για την κατασκευή σύγχρονης μαρίνας, η οποία θα κάνει την Καβάλα το βασικό αγκυροβόλιο των Βαλκανίων(!) για τα τουριστικά σκάφη, είναι το λιμάνι Ελευθερών (Νέας Περάμου). Ο Χρ. Ηλιάδης εκμυστηρεύθηκε ότι ερεύνησε τη δυνατότητα απαλλοτρίωσης της έκτασης του παλιού εργοστασίου της Softex, η οποία θα κοστίσει γύρω στο 1.300.000 ευρώ. Το ποσό αυτό, σχολίασε, δεν είναι απαγορευτικό για τον Ο.Λ.Κ.

Όσον αφορά την Κεραμωτή, είπε ότι συγκρούστηκε με ντόπιους επαγγελματίες, γιατί επιθυμεί να γίνει επιβατικός σταθμός στην παραλία, ενώ χαρακτήρισε αναγκαίο και όραμα, το έργο κατασκευής καινούργιου λιμανιού εκτός του αστικού ιστού. «Διοίκησα τον Ο.Λ.Κ. με τεχνοκρατικούς και όχι πολιτικούς όρους. Δεν θεώρησα το λιμάνι δικό μου. Πήρα δύσκολες αποφάσεις, μάλωσα με αρκετούς, δέχτηκα πίεση από υψηλά ισταμένους, αλλά δεν έκανα βήμα πίσω. Συγχαίρω τη νέα διοίκηση, εύχομαι καλή δύναμη στην προσπάθεια της και δηλώνω πως θα βρίσκομαι δίπλα της σε ότι χρειαστεί. Θέλω η εταιρεία να έχει ανοδική πορεία», είπε στο τέλος της συνέντευξης Τύπου και έκλεισε ευχαριστώντας τους φορείς με τους οποίους είχε άριστη συνεργασία και ιδιαιτέρως τα στελέχη και τους εργαζομένους στην εταιρεία. Το προσωπικό του Ο.Λ.Κ., τόνισε, έχει μεγάλο μερίδιο στο έργο που παρήχθη από την απερχόμενη διοίκηση.


ΣΧΟΛΙΑΣΤΕ

Please enter your comment!
Please enter your name here

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.