-Η ελληνική κυβέρνηση έβαλε σκοπό να μειώσει την ατμοσφαιρική ρύπανση και κυρίως, να καταπολεμήσει το οξυμένο κυκλοφοριακό πρόβλημα στα μεγάλα αστικά κέντρα της χώρας. Και πως θα το πετύχει αυτό; Αναγκάζοντας τους Έλληνες και τις Ελληνίδες, να χρησιμοποιούν λιγότερο το αυτοκίνητο και την μοτοσυκλέτα, ακόμα και για τις αναγκαίες μετακινήσεις τους! Ήδη, με την υψηλή τιμή πώλησης των υγρών καυσίμων, η μετακίνηση με αυτοκίνητο και μοτοσυκλέτα έχει περιοριστεί. Το οξύμωρο είναι, όπως ανέφερε ο πρόεδρος των πρατηριούχων υγρών καυσίμων Καβάλας, Φώτης Πούλος, ότι: «Έχουμε περισσότερες επισκέψεις στα πρατήρια, χωρίς να υπάρχει κατανάλωση». Δηλαδή, οι ιδιοκτήτες των οχημάτων καταναλώνουν μικρότερες ποσότητες υγρών καυσίμων και πηγαίνουν συχνότερα στα πρατήρια για ανεφοδιασμό.

-Αυτή η κατάσταση, όπως εκτιμά ο Φ. Πούλος, θα συνεχιστεί για αρκετό καιρό ακόμα, ίσως και για τα επόμενα έτη! Για την ακρίβεια, θα συνεχιστεί έως ότου γίνει η (υποχρεωτική) μετάβαση από τα υγρά καύσιμα στον ηλεκτρισμό, από τους κινητήρες εσωτερικής καύσης στις επαναφορτιζόμενες μπαταρίες. Σήμερα, οι κυβερνώντες την Ελλάδα εξυπηρετούν τα συμφέροντα των μεγάλων εμπόρων υγρών καυσίμων. Αύριο, θα εξυπηρετούν τα συμφέροντα των κατασκευαστών ηλεκτροκίνητων οχημάτων. «Στα διυλιστήρια δεν υπάρχει ανταγωνισμός. Στην Ελλάδα υπάρχουν δύο διυλιστήρια. Εγώ αμφιβάλλω αν, ποτέ, το ελληνικό δημόσιο έκανε έλεγχο στα διυλιστήρια. Είπε: «Έλα δω ρε φίλε, πόσο αγόρασες το πετρέλαιο πριν από τρεις μήνες και γιατί σήμερα το πουλάς με τόσο μεγάλο κέρδος;». Πως μπορούν, αγαπητέ πρόεδρε, να ρωτήσουν αυτό στους εισαγωγείς των υγρών καυσίμων, οι πολιτικοί που είναι «θιασώτες» της ελεύθερης οικονομίας και πιθανόν μέτοχοι στις εταιρείες που εμπορεύονται το πετρέλαιο στην Ελλάδα;

-Επομένως, ο στόχος είναι, πάντα, οι πρατηριούχοι και οι καταναλωτές. Ο κρατικός μηχανισμός ελέγχει τους πρατηριούχους, ώστε να μην κερδίζουν σε βάρος των καταναλωτών (ή να πωλούν νοθευμένα καύσιμα), ενώ στους καταναλωτές επιβάλλει τον Ειδικό Φόρο Κατανάλωσης (Ε.Φ.Κ.). Όσον αφορά την φορολόγηση των λεγόμενων υπερκερδών που βγάζουν αυτή την περίοδο οι μεγάλοι έμποροι υγρών καυσίμων, πρόκειται για αστειότητα από πλευράς κυβερνώντων. Αν φορολογήσεις το υπερκέρδος, θα μείνει το καθαρό κέρδος στον έμπορο! Ποιος έμπορος θα στεναχωρηθεί, αν πληρώσει ένα ποσοστό φόρου επί του επιπλέον κέρδους; Αντίθετα, ο πρατηριούχος θα τιμωρηθεί με πρόστιμο αν πουλήσει το λίτρο υγρού καυσίμου στην τιμή που θέλει, για να έχει υπερκέρδος. Και θα κατηγορηθεί για αισχροκέρδεια!

-«Το κράτος μπορεί να βάλει πλαφόν στις εταιρείες εμπορίου, να βάλει πλαφόν στα διυλιστήρια, να βάλει πλαφόν και στους πρατηριούχους, ή να βάλει μία ενιαία τιμή πώλησης κάθε εβδομάδα για όλη την Ελλάδα», σχολίασε ο Φ. Πούλος. Το κράτος μπορεί, αλλά δεν θέλει, αγαπητέ πρόεδρε των πρατηριούχων υγρών καυσίμων Καβάλας! Εάν ήσουν εσύ υπουργός ανάπτυξης, ή πρωθυπουργός, θα έβαζες πλαφόν σε όλους, ή θα έβγαζες μία τιμή πώλησης κάθε εβδομάδα. Αλλά, εσύ δεν είσαι γρανάζι του πολιτικού και οικονομικού κατεστημένου;

ΣΧΟΛΙΑΣΤΕ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.