-Στο νέο επιχειρησιακό σχέδιο (business plan) του Οργανισμού Λιμένα Καβάλας περιλαμβάνονται έργα, όπως το υδατοδρόμιο, η δημιουργία περισσότερων θέσεων ελλιμενισμού σκαφών με πλωτές προβλήτες, η μεταφορά του Κεντρικού Λιμεναρχείου σε άλλο χώρο, η εξυγίανση της χερσαίας ζώνης στην ιχθυόσκαλα, τα έργα ανάπλασης στον προσήνεμο μόλο του λιμανιού «απόστολος Παύλος» και στην συμβολή των οδών Εθνικής Αντίστασης και Αβέρωφ, καθώς και παρεμβάσεις στο λιμάνι της Κεραμωτής.

-Στα έργα που ανέφερε η διευθύνουσα σύμβουλος της Ο.Λ.Κ. Α.Ε., Άννυ Θυσιάδου, σε συνέντευξη που έδωσε σε τοπικό ραδιοφωνικό σταθμό, δεν μίλησε για ορισμένα εμβληματικά έργα στο λιμάνι «απόστολος Παύλος» και συγκεκριμένα την κατασκευή του επιβατικού σταθμού κρουαζιέρας Kavala Port Center και του οργανωμένου αγκυροβολίου (μαρίνα) για τουριστικά σκάφη. Το πρώτο έργο θεωρείται απαραίτητο για την ανάπτυξη του τουρισμού κρουαζιέρας, ενώ το δεύτερο θα κάνει την Καβάλα προορισμό για τα τουριστικά σκάφη (yachting). Αναρωτιόμαστε γιατί τα έργα αυτά, είναι λιγότερο σημαντικά από τις αναπλάσεις στον προσήνεμο μόλο και την παλιά προβλήτα των φέρι μπόουτ, ή από την τοποθέτηση των κατασκευών σε σχήμα καρδιάς, για την συλλογή πλαστικών καπακιών, στην χερσαία ζώνη του λιμανιού.

-Θέλουμε να πιστεύουμε ότι, η συζήτηση του επιχειρησιακού σχεδίου της Ο.Λ.Κ. Α.Ε., δεν είναι μία «καλή ευκαιρία» για να ματαιωθεί το έργο του Kavala Port Center και στην θέση των παλιών αποθηκών του λιμανιού, να κατασκευαστεί είτε το κτήριο που θα στεγάσει το Κεντρικό Λιμεναρχείο και τα γραφεία της Ο.Λ.Κ. Α.Ε., είτε το τελωνείο. Για το τελωνείο, η διευθύνουσα σύμβουλος της Ο.Λ.Κ. Α.Ε. ανέφερε ότι: «Το τελωνείο και την μεγάλη αποθήκη, δεν ξέρουμε που θα την πάμε και που θα υπάρξει χώρος για να στεγαστεί. Το «Φίλιππος Β», πράγματι, χρειάζεται ένα τελωνείο. Το θέμα είναι, ότι είναι ένα λιμάνι υπό παραχώρηση, οπότε τα σχέδια του επενδυτή δεν μπορούμε να τα γνωρίζουμε». Γιατί εξαρτάται η μεταφορά του τελωνείου στον φυσικό του χώρο, δηλαδή στο εμπορικό λιμάνι, από τα σχέδια του υποψήφιου επενδυτή; Το έργο επέκτασης του κρηπιδώματος έγινε με σκοπό να κατασκευαστούν και οι απαραίτητες εγκαταστάσεις του λιμένα, μεταξύ αυτών το τελωνείο.

-Η απόφαση της προηγούμενης διοίκησης του Ο.Λ.Κ., είναι να μεταφερθούν τα γραφεία του Οργανισμού και το Κεντρικό Λιμεναρχείο στο σημερινό τελωνείο, ώστε το κτήριο διοίκησης στην συμβολή των οδών Εθνικής Αντίστασης και Αβέρωφ, να παραχωρηθεί για την λειτουργία ξενοδοχειακής μονάδας. Ο σχεδιασμός αυτός άλλαξε; Κι αν άλλαξε, ποιος είναι ο λόγος της αλλαγής αυτής;

-Όσον αφορά το πορθμείο της Κεραμωτής, εκτός από τις «γλίστρες», για να καθελκύουν, ή να ανελκύουν, τα σκάφη τους οι αλιείς και τον σχεδιασμό των όρων δόμησης και χρήσεων γης για την χερσαία ζώνη του λιμανιού, το επιχειρησιακό σχέδιο περιλαμβάνει την ενίσχυση της παλιάς Σκάλας και την κατασκευή επιβατικού σταθμού; Η παλιά Σκάλα έχει εμφανή σημάδια φθοράς, τα οποία χρειάζονται επείγουσα αποκατάσταση. Επίσης, λόγω της αυξημένης επιβατικής κίνησης τους θερινούς μήνες, είναι απαραίτητη η κατασκευή ενός σύγχρονου στεγασμένου χώρου, για την αναμονή των επιβατών που ταξιδεύουν προς το νησί της Θάσου.

-Βεβαίως, θέλουμε να μάθουμε τι περιλαμβάνει το επιχειρησιακό σχέδιο για τον λιμένα της Νέας Περάμου και ειδικότερα για το «κουφάρι» της χαρτοποιίας Softex, καθώς και την ανάπλαση της χερσαίας ζώνης.

ΣΧΟΛΙΑΣΤΕ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.