Ôñï÷áßï áôý÷çìá óçìåéþèçêå ôï ìåóçìÝñé óôï êÝíôñï ôçò ÐÜôñáò. Óôï ôñï÷áßï åíåðëÜêçóáí Ýíá öïñôçãü ìå áñéèìü êõêëïöïñßáò ÕÆÁ 4904 êáé ìéá ìç÷áíÞ ìå áñéèìü êõêëïöïñßáò ÁÆÁ 48. Áðü ôï äõóôý÷çìá áíáóýñèçêå íåêñüò ï ïäçãüò ôçò ìç÷áíÞò åíþ Ýñåõíåò äéåíåñãåß ç ôñï÷áßá Ðáôñþí ãéá ôá áßôéá. ÐáñáóêåõÞ 21 Ìáñôßïõ 2008.

Την Πέμπτη 19 Μαρτίου 2020 το απόγευμα στην Καβάλα, μοτοσυκλέτα που οδηγούσε 60χρονος εξετράπη της πορείας της και προσέκρουσε σε στύλο φωτισμού, με συνέπεια τον θανάσιμο τραυματισμό του οδηγού. Προανάκριση για το αίτιο και τις συνθήκες του δυστυχήματος διενεργεί το Τμήμα Τροχαίας Καβάλας. Οι ετήσιες απώλειες (θάνατοι, τραυματισμοί) στην Ελλάδα από τα τροχαία ατυχήματα, ιδιαίτερα εντός των αστικών κέντρων υπερβαίνουν, κατά πολύ, τους ασθενείς (κρούσματα) και τους θανάτους από τον κορονοϊό. Ωστόσο, η Πολιτεία δεν πήρε, ποτέ, σκληρά μέτρα για την αντιμετώπιση της πραγματικής μάστιγας, μαζί με τη χρήση εξαρτησιογόνων ουσιών, που «ξεκληρίζει» την ελληνική κοινωνία, σε σύγκριση με την τελευταία πανδημία.


ΣΧΟΛΙΑΣΤΕ

Please enter your comment!
Please enter your name here

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.