• Δεν μπορούμε να κατανοήσουμε και να ερμηνεύσουμε την «μανία» που διακατέχει τον Λεωνίδα Παππά, αντιδήμαρχο των κοινωνικών Υπηρεσιών του Δήμου Καβάλας, να ανακαλύψει κάποιο «σκάνδαλο», ή ροσφέτι, της προηγούμενης δημοτικής αρχής. Το επιχείρησε κάποιες φορές όταν βρισκόταν στο έδρανο της μειοψηφίας, αλλά ο «θησαυρός αποδείχτηκε άνθρακες». Το ίδιο προσπαθεί και σήμερα, από την υπεύθυνη θέση του αντιδημάρχου. Ωστόσο, μόνο υπεύθυνη δεν είναι η στάση του!
  • Με υπόνοιες και ερωτήματα, συγκεκριμένα, επιχειρεί να δημιουργήσει «σκιές» στη λειτουργία του Κοινωνικού Παντοπωλείου. Αρχικά, είπε ότι βρήκε τα ράφια άδεια από προϊόντα και στη συνέχεια, ότι υπάρχουν συμπολίτες με εισοδήματα 15.000 και 20.000 ευρώ, που ήταν δικαιούχοι! Κι αυτό αποκαλύφθηκε στη διαδικασία των εγγραφών, με την εμφάνιση των συμπολιτών αυτών, οι οποίοι δήλωσαν ότι έπαιρναν τα προϊόντα του Κοινωνικού Παντοπωλείου.
  • Πριν ακόμα γίνει διερεύνηση των στοιχείων και του μητρώου των δικαιούχων, ο αρμόδιος αντιδήμαρχος βγήκε δημοσίως να μιλήσει με ενδείξεις και όχι αποδείξεις! Γιατί, άραγε; Μήπως για να προκαλέσει την παρέμβαση της εισαγγελικής Αρχής; Για να κερδίσει πολιτικά; Ή για να πάρει «εκδίκηση» για την προηγούμενη θητεία; Για να παρέμβει ο εισαγγελέας πρέπει να γίνει συγκεκριμένη καταγγελία, ή να υπάρχει σοβαρός λόγος που επιβάλλει να διερευνήσει την υπόθεση. Επειδή εμφανίστηκαν μερικά άτομα και δήλωσαν πως είναι δικαιούχοι του Κοινωνικού Παντοπωλείου, ενώ έχουν υψηλά εισοδήματα, δεν είναι λόγος αυτός για να ασχοληθεί ο εισαγγελέας.
  • Όσον αφορά το πολιτικό κέρδος, τον περασμένο Ιούνιο οι Καβαλιώτες και οι Καβαλιώτισσες επέλεξαν τον δήμαρχο τους. Κι αυτός είναι ο Θόδωρος Μουριάδης, ο οποίος ανέθεσε μία θέση αντιδημάρχου στον Λ. Παππά. Εάν πρόκειται για πράξη (πολιτικής) αντεκδίκησης του αντιδημάρχου, αυτό είναι κάτι που δεν τιμάει τον ίδιο, τον δήμαρχο που τον εμπιστεύτηκε και τη δημοτική αρχή.
  • Θεωρούμε πως είναι πολύ αφελές από την πλευρά της προηγούμενης δημοτικής Αρχής, να εντάξει στους δικαιούχους του Κοινωνικού Παντοπωλείου άτομα που δεν πληρούν τα βασικά κριτήρια, όπως είναι το εισοδηματικό. Δεν μπορούμε να διανοηθούμε, επίσης, ότι ένας υπάλληλος του Δήμου Καβάλας ενέκρινε την αίτηση κάποιου, ή κάποιας, ενώ το εισόδημα του (της) υπερέβαινε το όριο συμμετοχής στο πρόγραμμα.
  • Τα πράγματα στην τοπική αυτοδιοίκηση «έσφιξαν» πολύ και ο έλεγχος είναι ιδιαίτερα αυστηρός, ενώ οι αιρετοί και οι υπάλληλοι των Οργανισμών Τοπικής Αυτοδιοίκησης (Ο.Τ.Α.) κινδυνεύουν με ποινική δίωξη. Δεν είναι όπως στην εποχή, που ο Λ. Παππάς ήταν πρόεδρος του Νομικού Προσώπου «Κοινωνική Αλληλεγγύη και Προσχολική Αγωγή» και έκανε μία διαφορετική ερμηνεία του προγράμματος (δωρεάν) φιλοξενίας βρεφών και νηπίων στους βρεφονηπιακούς σταθμούς του Δήμου Καβάλας, στο πλαίσιο του Ε.Σ.Π.Α., η οποία προκάλεσε τον έλεγχο από ελεγκτές της επιτροπής διαχείρισης των πόρων που δόθηκαν στους Δήμους και την απαίτηση να επιστρέψει ο Δήμος Καβάλας το ποσό των 616.000 ευρώ, για κακή εφαρμογή του προγράμματος!
  • Να θυμίσουμε ότι, με πρωτοβουλία της διοίκησης του Νομικού Προσώπου μεταφέρθηκαν βρέφη και νήπια σε άλλους παιδικούς σταθμούς, από εκείνους που δηλώθηκαν στο πρόγραμμα, γιατί έτσι βολεύονταν οι γονείς! Ο Λ. Παππάς χαρακτήρισε το ποσό των 616.000 ευρώ «δημοσιονομική προσαρμογή» και δήλωσε ότι: «αυτοί που διενέργησαν τον έλεγχο, δεν είχαν εικόνα της πραγματικότητας που βιώνει μία οικογένεια με ένα, ή και περισσότερα παιδιά».

ΣΧΟΛΙΑΣΤΕ

Please enter your comment!
Please enter your name here

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.