Η αναφορά μέλους του ιατρικού προσωπικού, ότι στο Γενικό Νοσοκομείο Καβάλας δεν εφαρμόστηκε ο Οργανισμός λειτουργίας του έτους 2012, προκάλεσε την έρευνα της υπόθεσης από την Εισαγγελία Πρωτοδικών Καβάλας και το Ελεγκτικό Συνέδριο. Όπως είπε ο διοικητής του νοσοκομείου, Αναστάσιος Καρασαββόγλου, κλήθηκαν από τον εισαγγελέα να δώσουν εξηγήσεις μέλη του σημερινού και προηγούμενων διοικητικών συμβουλίων, ενώ αναμένεται να κινηθεί διαδικασία απόδοσης διοικητικής ευθύνης από την Υγειονομική Περιφέρεια Μακεδονίας-Θράκης!

Ο Αν. Καρασαββόγλου ανέφερε στους εκπροσώπους των Μέσων Ενημέρωσης, ότι είναι σε γνώση των μελών του διοικητικού συμβουλίου πως πρόκειται για παράτυπη πράξη (σ.σ. η μη εφαρμογή του Οργανισμού λειτουργίας), αλλά η σημερινή διοίκηση βρισκόταν σε αναμονή του αποτελέσματος της διαβούλευσης, για την αλλαγή του νομικού πλαισίου.

«Ο Οργανισμός λειτουργίας του 2012, είναι μνημονιακός και αντιαναπτυξιακός. Βεβαίως και υπάρχει το ενδεχόμενο να εφαρμοστεί, αλλά αυτό θα οφείλεται στη διαδικασία που προκάλεσε ένας γιατρός του νοσοκομείου. Εμείς θα τον εφαρμόσουμε, γιατί δεν θέλουμε να πάμε φυλακή. Άλλοι, όμως, πρέπει να απολογηθούν, γιατί φτάσαμε στο σημείο αυτό», δήλωσε.

Προηγουμένως, έγινε η παρουσίαση των διαδικτυακών υπηρεσιών που παρέχει το Γενικό Νοσοκομείο Καβάλας, με «ναυαρχίδα» τον ηλεκτρονικό φάκελο ασθενή. Όπως σημείωσε ο Βασίλης Αγγελίδης, προϊστάμενος της Υπηρεσίας Πληροφορικής, ο ηλεκτρονικός φάκελος ασθενή είναι πανελλαδικό πρότυπο στα δημόσια νοσοκομεία και συνεχώς αναβαθμίζεται. «Είμαστε πολύ υπερήφανοι για τον ηλεκτρονικό φάκελο ασθενή. Για μένα προσωπικά, είναι ένα «όραμα» η ολοκλήρωσή του. Δουλεύουμε επί πέντε συνεχόμενα έτη και βρισκόμαστε στο ογδόντα τοις εκατό. Συνεχίζουμε να τον «χτίζουμε», ώστε να φτάσουμε στο επίπεδο που ονειρευόμαστε», είπε.

Επίσης, έγινε παρουσίαση των υπηρεσιών του ηλεκτρονικού ραντεβού, η οποία θα είναι διαθέσιμη σύντομα στην ιστοσελίδα του νοσοκομείου και των ηλεκτρονικών δικαιολογητικών που είναι διαθέσιμη, αλλά ακόμα άγνωστη στο ευρύ κοινό. Με τις συγκεκριμένες υπηρεσίες, ο στόχος είναι η καλύτερη εξυπηρέτηση των πολιτών, με τη μείωση της λίστας αναμονής για εξετάσεις στα εξωτερικά ιατρεία και τη χορήγηση οποιουδήποτε εγγράφου με μία απλή ηλεκτρονική αίτηση. Ακόμα, στην ιστοσελίδα του νοσοκομείου υπάρχει ενημέρωση για τους ασφαλισμένους και μη, καθώς και για τους νόμους που αφορούν τον κλάδο της υγείας.


ΣΧΟΛΙΑΣΤΕ

Please enter your comment!
Please enter your name here

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.