• Είναι κωμικοτραγικό να γίνονται δηλώσεις που προσβάλλουν ευθέως το δημοκρατικό πολίτευμα και τον κυρίαρχο ελληνικό λαό, οι οποίες θεωρούνται φυσιολογικές! Τι εννοούμε; Ο πρόεδρος της «Εγνατία Οδός Α.Ε.», Απόστολος Αντωνούδης, δήλωσε σε πρόσφατη ραδιοφωνική συνέντευξη ότι οι πλευρικοί σταθμοί διοδίων κατασκευάζονται στον Άγιο Ανδρέα και στην Μουσθένη του Νομού Καβάλας, στο πλαίσιο του σχεδιασμού του Τ.Α.Ι.Π.Ε.Δ.! «Εμείς έχουμε υπογράψει τη σύμβαση από τον Μάιο του τρέχοντος έτους κι έχουμε ορίζοντα ολοκλήρωσης τους έξι μήνες. Από κει και πέρα, το αν θα λειτουργήσουν είναι μία άλλη ιστορία, απαιτείται Κοινή Υπουργική Απόφαση, ενδεχομένως να υπάρξουν νέες συζητήσεις με το Τ.Α.Ι.Π.Ε.Δ. και τους θεσμούς. Εμείς, προς το παρόν, υλοποιούμε αυτό που έχει συμφωνηθεί», δήλωσε το ανώτατο διοικητικό στέλεχος της εταιρείας.
  • Η ελληνική κυβέρνηση, δηλαδή, πρέπει να πάρει την άδεια των θεσμών και του Τ.Α.Ι.Π.Ε.Δ., για να αποφασίσει αν θα λειτουργήσουν, ή όχι, οι πλευρικοί σταθμοί διοδίων στην Εγνατία οδό! Και η εταιρεία που διαχειρίζεται τον μεγαλύτερο οδικό άξονα στη βόρεια Ελλάδα, που συνδέει τη Δύση με την Ανατολή, εκτελεί τον σχεδιασμό του «υπερταμείου»! Απίστευτο κι όμως… ελληνικό! Μερικοί τεχνοκράτες αποφασίζουν πόσοι σταθμοί διοδίων θα κατασκευαστούν, πως θα χωροθετηθούν και ποιο αντίτιμο θα πληρώνουν οι χρήστες ενός δημόσιου αυτοκινητόδρομου!
  • Και η διοίκηση του φορέα στον οποίο ανέθεσε το ελληνικό δημόσιο την κατασκευή, συντήρηση και λειτουργία του μεγάλου αυτού έργου, «βγάζει την ουρά της απ’ έξω», μεταφέροντας την ευθύνη στους πολιτικούς και στους μεσάζοντες τεχνοκράτες. Είμαστε βέβαιοι, ότι ο κορυφαίος αρχαίος Έλληνας συγγραφέας κωμικών θεατρικών κειμένων, Αριστοφάνης, θα έγραφε μία θαυμάσια κωμωδία με θέμα την Εγνατία οδό.
  • Κι ενώ το Τ.Α.Ι.Π.Ε.Δ. συνεχίζει να «φυτεύει» σταθμούς (μετωπικούς, πλευρικούς) διοδίων στον αυτοκινητόδρομο και μετά καλεί τους υπουργούς της ελληνικής κυβέρνησης να βάλουν μία υπογραφή για να λειτουργήσουν, κάνοντας τα εκτελεστικά όργανα όπως η διοίκηση της «Εγνατία Οδός Α.Ε.», εξαιρεί από τον σχεδιασμό του, για παράδειγμα, τους επίσης απαραίτητους Σταθμούς Εξυπηρέτησης Αυτοκινητιστών (Σ.Ε.Α.).
  • Στον κυριότερο οδικό άξονα, όχι μόνο για τη βόρεια Ελλάδα, αλλά και για τη σύνδεση της Ευρώπης με την Ασία, δεν λειτουργούν Σ.Ε.Α., αλλά εισπράττονται διόδια και αυξάνονται τα σημεία καταβολής τους. Ποιος είναι, επομένως, ο ρόλος ενός υπουργού της ελληνικής κυβέρνησης; Να υπογράφει τις Κοινές Υπουργικές Αποφάσεις, ή να χαράσσει την πολιτική των μεταφορών στη χώρα;
  • Καλούμε τους τοπικούς άρχοντες και την κοινωνία σε διαρκή εγρήγορση, γιατί το ζήτημα των διοδίων στην «Άσπρη Άμμο» δεν έκλεισε, απλά «πάγωσε». «Ο σχεδιασμός παραμένει, όπως είχε περιγραφεί στην προηγούμενη Κ.Υ.Α. Θα γίνει την επόμενη εβδομάδα μία συνάντηση μεταξύ Τ.Α.Ι.Π.Ε.Δ. και Υπουργείου Υποδομών, για να αποσαφηνιστεί η στρατηγική η οποία θα ακολουθηθεί. Υπάρχουν αντιδράσεις και για τα πλευρικά διόδια, οπότε δεν μπορούμε να πούμε κάτι άλλο, αν δεν γίνει η συνάντηση και να καταλήξει η στρατηγική», είπε ο Απ. Αντωνούδης.

ΣΧΟΛΙΑΣΤΕ

Please enter your comment!
Please enter your name here

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.