• Διαπιστώνουμε τις τελευταίες ημέρες και συγκεκριμένα μετά το ατύχημα με την καθίζηση τμήματος του οδοστρώματος, γιατί αυτό ακριβώς συνέβη και όχι όσα ακούστηκαν και γράφηκαν με στόχο τον εντυπωσιασμό του κοινού, στην οδό Αμερικανικού Ερυθρού Σταυρού, ότι γίνεται και πολιτική εκμετάλλευση του συμβάντος.
  • Μερίδα των Μέσων Ενημέρωσης επιχειρεί να δώσει διάσταση στο ζήτημα, για να αυξήσουν τα «νούμερα» τηλεθέασης, ακροαματικότητας και αναγνωσιμότητας, ενώ μερίδα των πολιτικών φωνασκούν στα Μέσα Ενημέρωσης, για να κερδίσουν τις εντυπώσεις έναντι των αντιπάλων τους. Δεν θέλουμε να φανταστούμε τι θα επικρατούσε αυτές τις ημέρες, αν είχε καταρρεύσει όλη η γέφυρα, ή αν υπήρχε θύμα την περασμένη Παρασκευή 9 Νοεμβρίου 2018.
  • Βρισκόμαστε σε προεκλογική περίοδο και τα πολιτικά πρόσωπα είναι στην «πρίζα». Το απόγευμα της Παρασκευής έγινε το συμβάν, το πρωί του Σαββάτου 10 Νοεμβρίου 2018 ήρθαν στην Καβάλα δύο υφυπουργοί της κυβέρνησης (Νοτοπούλου, Γιαννακίδης) και μαζί με τους τοπικούς κυβερνητικούς βουλευτές (Εμμανουηλίδη, Μορφίδη, Παπαφιλίππου), συμμετείχαν σε σύσκεψη στο Δημαρχείο Καβάλας. Τα κυβερνητικά στελέχη δήλωσαν ότι η κεντρική διοίκηση θα αναλάβει τη διερεύνηση της αιτίας του ατυχήματος και το κόστος αποκατάστασης της ζημιάς. Όμως, δεν ανέθεσαν την πραγματογνωμοσύνη στον ειδικό σύμβουλο του κράτους, το Τεχνικό Επιμελητήριο Ελλάδας (σ.σ. όπως έγινε με το τμήμα του αγωγού Trans Adriatic Pipeline που θα κατασκευαζόταν στα τενάγη Φιλίππων), αλλά σε μία Ανώνυμη Εταιρεία, την «Εγνατία Οδό Α.Ε.».
  • Τη Δευτέρα 12 Νοεμβρίου 2018, επίσης, ήρθε στην Καβάλα ο περιφερειάρχης Ανατολικής Μακεδονίας-Θράκης, Χρήστος Μέτιος, ο οποίος συγκάλεσε άλλη σύσκεψη, στο γραφείο της δημάρχου, μετά το τέλος της οποίας ανακοίνωσε, στα Μέσα Ενημέρωσης, ότι η Περιφέρεια Α.Μ.-Θ. θα αναλάβει να καλύψει, από το Πρόγραμμα Δημοσίων Επενδύσεων, τη δαπάνη των μελετών για τη στατική επάρκεια της γέφυρας και την αποκατάσταση της ζημιάς στο τμήμα που έπαθε την καθίζηση. Την πραγματογνωμοσύνη για την αιτία του ατυχήματος, είπε, θα την κάνει το Τμήμα Ανατολικής Μακεδονίας του Τεχνικού Επιμελητηρίου Ελλάδας.
  • Ο Δήμος Καβάλας, λοιπόν, βρίσκεται ανάμεσα σε δύο αντίπαλα πολιτικά στρατόπεδα, τα οποία θέλουν να εκμεταλλευτούν το ζήτημα, για την μεγαλύτερη προβολή τους. Η δημοτική αρχή προσπαθεί να κρατήσει «ίση απόσταση» και δέχεται κριτική για έλλειψη σταθερότητας στις αποφάσεις της. Ωστόσο, μερικοί δεν έχουν, ή δεν θέλουν να κατανοήσουν, ότι ο Δήμος Καβάλας εμπλέκεται στην υπόθεση, επειδή το τμήμα του οδοστρώματος που έπαθε καθίζηση βρίσκεται σε βασική οδική αρτηρία που διασχίζει τον αστικό ιστό, αλλά ανήκει στο ελληνικό δημόσιο, όπως δήλωσε ο περιφερειάρχης, ενώ για τη συντήρηση της είναι υπεύθυνη η Περιφέρεια Α.Μ.-Θ., όπως δήλωσε ο βουλευτής Καβάλας, Δημήτρης Εμμανουηλίδης! Αλλά και στην περίπτωση που ο Δήμος Καβάλας απείχε από το μείζον αυτό ζήτημα, πάλι θα δεχόταν κριτική για αδράνεια.

ΣΧΟΛΙΑΣΤΕ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.