KAVALA AIRPORT, INTRAKAT, 22MAR2019

Στην κρίσιμη περίοδο για τη χώρα και την δημόσια υγεία, η Fraport, ο φορέας διαχείρισης και λειτουργίας των 14 περιφερειακών αεροδρομίων, μεταξύ αυτών και του αερολιμένα «Μέγας Αλέξανδρος», βρίσκεται σε συνεχή επικοινωνία με τις αρμόδιες Αρχές, συμπεριλαμβανομένου του Εθνικού Οργανισμού Δημόσιας Υγείας (Ε.Ο.Δ.Υ.), για την εφαρμογή των απαραίτητων για τον κορονοϊό. Για την καλύτερη ενημέρωση του επιβατικού κοινού, αναφορικά με τα μέτρα αυτά, γνωστοποιεί τα ακόλουθα:

– Για τον κορονοϊό (COVID-19) ακολουθείται πιστά το σχέδιο δράσης που έχει εκδοθεί από τον Ε.Ο.Δ.Υ., το οποίο και ευθυγραμμίζεται με τα σχέδια αντιμετώπισης καταστάσεων έκτακτης ανάγκης που εκπονούνται από την εταιρεία κατ’ απαίτηση του διεθνούς και εθνικού κανονιστικού πλαισίου και εγκρίνονται από την Υπηρεσία Πολιτικής Αεροπορίας.

-Σε συνεργασία με το Πυροσβεστικό Σώμα, λήφθηκαν όλα τα απαραίτητα μέτρα μείωσης της επικινδυνότητας για τους υπαλλήλους της Πυροσβεστικής Υπηρεσίας. Στους Πυροσβεστικούς Σταθμούς και με τη συχνότητα που προβλέπεται, πραγματοποιείται σχολαστικός καθαρισμός και απολύμανση σε όλους τους χώρους.

-Από τον περασμένο Ιανουάριο έγινε προμήθεια μέσων ατομικής προστασίας για το προσωπικό (μάσκες, γάντια, αντισηπτικά, ρόμπες μιας χρήσης, σκουφάκια και γυαλιά προστασίας).

-Οι υπάλληλοι ασφαλείας στα σημεία ελέγχου επιβατών κατά την αναχώρηση φορούν υποχρεωτικά μάσκες, ενώ η χρήση γαντιών προβλέπεται ούτως, ή άλλως, στην πρότυπη διαδικασία σε όλα τα αεροδρόμια διαχείρισης της Fraport Greece.

-Οι εργαζόμενοι προχωρούν αδιάλειπτα σε συστάσεις για τήρηση της απόστασης τουλάχιστον 1,5 μέτρου για τους επιβάτες που περιμένουν τόσο στον έλεγχο, όσο και στις πύλες αναχώρησης.

-Με στόχο την αποφυγή χρήσης λεωφορείων επιβατών για τις επιβιβάσεις και αποβιβάσεις εφαρμόζεται, κατά το δυνατό, η διαδικασία walk in-walk out, δηλαδή οι επιβάτες περπατούν από τον τερματικό σταθμό προς το αεροσκάφος και αντίστροφα, αντί να μεταβαίνουν με τα λεωφορεία.

-Από την πρώτη στιγμή εμφάνισης του ιού στη χώρα και βάσει του σχεδίου αντιμετώπισης έκτακτης ανάγκης, χώροι παραμονής πιθανού κρούσματος, αλλά και χώροι παραμονής συνεπιβατών από ενδεχόμενο κρούσμα σε πτήση, έχουν οριστεί σε όλα τα αεροδρόμια ευθύνης της εταιρείας.

-Με στόχο την αποτροπή αυξημένης μετάδοσης του κορονοϊού, ή και επαφής πιθανού κρούσματος, ή φορέα του ιού στο προσωπικό, αλλά και για λόγους διασφάλισης της συνέχισης λειτουργίας των πολύ σημαντικών για τη χώρα αερολιμενικών υποδομών, ρυθμίστηκαν οι βάρδιες του προσωπικού, καθώς και η διαδικασία παραλαβής/παράδοσης βάρδιας με τέτοιο τρόπο, ώστε να μην έρχονται σε επαφή οι εργαζόμενοι.

-Υπάρχει μέριμνα για σύστημα διαχείρισης αποβλήτων βιολογικού κινδύνου, για περιπτώσεις απολύμανσης αεροσκαφών, οχημάτων, εγκαταστάσεων, αλλά και για διαχείριση πιθανού κρούσματος.

-Δυνατότητα απολύμανσης μετά από πιθανό, ή επιβεβαιωμένο κρούσμα, με τη χρήση των απαραίτητων μέσων ατομικής προστασίας από τις εταιρίες καθαρισμού.

-Τα συνεργεία καθαρισμού έχουν εντατικοποιήσει την καθαριότητα και προληπτική απολύμανση σε όλους τους κοινόχρηστους χώρους του αεροδρομίου. Αναλυτικά: 1) μετά από κάθε άφιξη, γίνεται σχολαστικός καθαρισμός και απολύμανση σε ό,τι έρχεται σε επαφή με το ανθρώπινο χέρι (πόμολα, πόρτες, ιμάντες, κουπαστές, μπουτόν ασανσέρ, καθίσματα, τραπεζάκια, βρύσες, νιπτήρες, συσκευές κ.λπ.), 2) μετά από κάθε αναχώρηση, γίνεται σχολαστικός καθαρισμός και απολύμανση σε ό,τι έρχεται σε επαφή με το ανθρώπινο χέρι, 3) με την ολοκλήρωση της διαδικασίας check-in, γίνεται σχολαστικός καθαρισμός και απολύμανση σε ό,τι έρχεται σε επαφή με το ανθρώπινο χέρι, 4) με την ολοκλήρωση της επιβίβασης, γίνεται σχολαστικός καθαρισμός και απολύμανση σε ό,τι έρχεται σε επαφή με το ανθρώπινο χέρι, 5) αυτόματα μηχανήματα ανάληψης μετρητών (ATM), γίνεται σχολαστικός καθαρισμός με ενδεδειγμένο τρόπο, 6) στους χώρους διαβατηριακού και τελωνιακού ελέγχου, μετά και την κάθε χρήση τους πραγματοποιείται σχολαστικός καθαρισμός και απολύμανση σε ό,τι έρχεται σε επαφή με το ανθρώπινο χέρι, 7) λοιποί κοινόχρηστοι μη ελεγχόμενοι χώροι, γίνεται σχολαστικός καθαρισμός και απολύμανση σε ό,τι έρχεται σε επαφή με το ανθρώπινο χέρι.

-Σε ότι αφορά στα σημεία ελέγχου επιβατών και χειραποσκευών (Security screening points), μετά από κάθε αναχώρηση των επιβατών της πτήσης, ή όπου αυτό δεν είναι εφικτό ανά 3 ώρες, γίνεται σχολαστικός καθαρισμός και απολύμανση σε ό,τι έρχεται σε επαφή με το ανθρώπινο χέρι (δοχεία εναπόθεσης αντικειμένων και ταινίες).

-Στα WC, γίνεται σχολαστικός καθαρισμός και απολύμανση σε όλες τις τουαλέτες (πόμολα, πόρτες, βρύσες, νιπτήρες, λεκάνες, συσκευές κ.λπ.). Ταυτόχρονα, τοποθετούνται συσκευές χειροπετσετών στα WC και γίνεται τακτικός έλεγχος διαθεσιμότητας σαπουνιού και τρεχούμενου νερού, έτσι ώστε να διασφαλίζεται στο μέγιστο η προσωπική υγιεινή των επιβατών και υπαλλήλων, σύμφωνα με τις οδηγίες του Παγκόσμιου Οργανισμού Υγείας (Π.Ο.Υ.) και των Αρχών δημόσιας υγείας.

-Στα γραφεία του προσωπικού διενεργείται σχολαστικός καθαρισμός και απολύμανση ανά τακτά χρονικά διαστήματα.

-Τοποθέτηση tensa-barrier μπροστά από τα γκισέ των check in και τα γραφεία πωλήσεων (sales desks), με στόχο τη διατήρηση ασφαλούς απόστασης κατά τη διαδικασία check-in και έκδοσης εισιτηρίων. Παράλληλα, απαγορεύεται η μαζική είσοδος στα γραφεία έκδοσης ταυτοτήτων και είναι υποχρεωτική η χρήση γαντιών από τους υπαλλήλους έκδοσης ταυτοτήτων.

-Ακόμα, με υψηλό αίσθημα ευθύνης απέναντι στην κοινωνία και τη δημόσια υγεία, στοχεύοντας στην αποτροπή μετάδοσης του ιού μέσα από επαφές, αλλά και για λόγους διασφάλισης της συνεχούς και απρόσκοπτης λειτουργίας της εταιρείας, εφαρμόζεται το μέτρο της εργασίας από το σπίτι (τηλεργασία) για το προσωπικό των γραφείων στην Αθήνα.

-Μέσα από συχνές ενημερώσεις προς το σύνολο του προσωπικού, η εταιρεία στηρίζει την πρωτοβουλία «Μένουμε σπίτι» και συμμορφώνεται με τις συστάσεις του Ε.Ο.Δ.Υ.


ΣΧΟΛΙΑΣΤΕ

Please enter your comment!
Please enter your name here

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.