• Τον τελευταίο καιρό γίνεται αρκετή συζήτηση, για τη χαμηλή προσέλευση των φιλάθλων στα εντός έδρας παιχνίδια των ομάδων ποδοσφαίρου του Αθλητικού Ομίλου «Καβάλα» και της Ένωσης Καλαθοσφαίρισης Καβάλας (Energean Kavala B.C.). Το βέβαιο είναι, ότι το συνεχές «παρακαλετό», από τις διοικήσεις των δύο συλλόγων, δεν φέρνει και δεν θα φέρει αποτέλεσμα. Κατά την άποψη μας, γίνεται και ενοχλητικό έπειτα από ένα όριο.
  • Εάν γινόταν μία «δημοσκόπηση» για τα αίτια του φαινομένου, το οποίο προβληματίζει, τα ευρήματα θα είχαν ενδιαφέρον. Είμαστε σίγουροι ότι, μεταξύ αυτών, θα καταγράφονταν και η ανάγκη για την ενίσχυση της επικοινωνιακής πολιτικής των σωματείων. Το λεγόμενο marketing, είναι πολύ σημαντικό και στο χώρο του αθλητισμού. Δεν είναι τυχαίο ότι, οι μεγάλοι αθλητικοί σύλλογοι επενδύουν στον τομέα αυτό, για να δημιουργήσουν φιλάθλους σε όλο τον κόσμο!
  • Δυστυχώς, το συγκεκριμένο «εργαλείο» δεν αξιοποιείται σωστά, ή και καθόλου, από τα τοπικά αθλητικά σωματεία. Στην περίπτωση της ομάδας ποδοσφαίρου του Α.Ο. «Καβάλα», που έγινε πάλι Ποδοσφαιρική Ανώνυμη Εταιρεία (Π.Α.Ε.), γίνονται κάποιες κινήσεις, οι οποίες, ωστόσο, έχουν κύριο στόχο να ενισχύσουν τα οικονομικά και όχι τον αριθμό των φιλάθλων στις κερκίδες του δημοτικού σταδίου «Ανθή Καραγιάννη». Η προσπάθεια να έρθουν στο γήπεδο οι μαθητές των σχολείων, είναι προς τη σωστή κατεύθυνση, αλλά για να έχει αποτέλεσμα, πρέπει να καθιερωθεί. Με δύο επισκέψεις σε σχολικές μονάδες, δεν είναι δυνατό να προσδοκούν οι διοικούντες την Π.Α.Ε., ότι θα αυξήσουν τα εισιτήρια και τις εισπράξεις.
  • Η διοικούσα επιτροπή πρέπει να δώσει μεγαλύτερη έμφαση στην ανάπτυξη του τμήματος marketing, γιατί με τα δελτία Τύπου, η ανταπόκριση του φίλαθλου κοινού, δεν θα έχει θεαματική άνοδο.
  • Όσον αφορά την Ένωση Καλαθοσφαίρισης Καβάλας, η εικόνα στις κερκίδες του Δημοτικού Αθλητικού Κέντρου «Αλεξάνδρα Δήμογλου» είναι αποκαρδιωτική. Αποδείχτηκε ότι, η περίοδος των «μεγαλείων» στην Α1 εθνική κατηγορία, δεν «κεφαλαιοποιήθηκε» τα επόμενα έτη. Η «Ένωση» δεν κατάφερε, όχι μόνο να δημιουργήσει περισσότερους φιλάθλους, αλλά να συγκρατήσει κι αυτούς που παρακολουθούσαν τα παιχνίδια στην Basket League. Επίσης, η πτωτική αγωνιστική πορεία, που οδήγησε την ομάδα στη Β΄ εθνική κατηγορία, δημιούργησε την απογοήτευση στη μεγάλη μερίδα των φιλάθλων.
  • Περισσότερη απογοήτευση, ωστόσο, δημιουργεί η απουσία των παιδιών της Ακαδημίας του συλλόγου από τα παιχνίδια στην Καλαμίτσα. Δεν αρκεί να υπερηφανεύονται οι διοικούντες, για τον αριθμό των παιδιών και τις αγωνιστικές επιτυχίες των τμημάτων υποδομής. Έπρεπε, οι γονείς των παιδιών να βρίσκονται σε κάθε παιχνίδι εντός έδρας της πρώτης ομάδας του συλλόγου και να δημιουργούν κλίμα συμπαράστασης προς τους καλαθοσφαιριστές. Γιατί, όμως, οι γονείς των παιδιών της Ακαδημίας, δεν έγιναν φίλαθλοι του συλλόγου;
  • Τα παραπάνω πρέπει να συζητηθούν από τα διοικητικά επιτελεία των δύο σωματείων, να αναλυθούν και να προχωρήσουν στα επόμενα βήματα. Αν παραμείνουν στη διαπίστωση πως οι φίλαθλοι δεν έρχονται στο γήπεδο, θα συνεχίσουν να διαχειρίζονται την μίζερη κατάσταση.

ΣΧΟΛΙΑΣΤΕ

Please enter your comment!
Please enter your name here

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.