-Κι ενώ περιμένουμε, με έντονο ενδιαφέρον, να μάθουμε εάν θα γίνει νέος διαγωνισμός για την κατασκευή του Kavala Port Center, πότε θα λειτουργήσει το υδατοδρόμιο και εάν θα προχωρήσει το έργο της μαρίνας στο λιμάνι «απόστολος Παύλος», προχθές «έσκασε μύτη» ο βουλευτής Καβάλας της Νέας Δημοκρατίας, Μακάριος Λαζαρίδης, για να ανακοινώσει την χρηματοδότηση τριών μελετών για παρεμβάσεις στον επιβατικό σταθμό, το κτήριο του Τελωνείου και τμήμα της χερσαίας ζώνης του λιμανιού. Ο βουλευτής πρόλαβε την διοίκηση του Οργανισμού Λιμένα Καβάλας, που έχει πολύ καιρό να κάνει μία ευχάριστη ανακοίνωση.

-Η σύνταξη μελετών, για την ενεργειακή αναβάθμιση των κτηρίων του επιβατικού σταθμού και του Τελωνείου, καθώς για την ανάπλαση του τμήματος της χερσαίας ζώνης από την οδό Δαγκλή μέχρι την οδό Αβέρωφ, εντός των επόμενων έντεκα μηνών, είναι, σαφώς, μία καλή είδηση. Ωστόσο, τα έργα που θα αλλάξουν το επίπεδο του λιμένα «απόστολος Παύλος» και θα εκτοξεύσουν τον τουρισμό στην πόλη της Καβάλας, είναι η κατασκευή του εμπορικού κέντρου-σταθμού κρουαζιέρας στην περιοχή των παλιών αποθηκών, του λεγόμενου Kavala Port Center, η λειτουργία του υδατοδρομίου, ώστε να συνδεθεί η Καβάλα και με άλλα νησιά του Αιγαίου πελάγους, πλην αυτών που συνδέεται ακτοπλοϊκώς, και, βεβαίως, η κατασκευή της μαρίνας για τα μεγάλα τουριστικά σκάφη.

-Οι ενεργειακές αναβαθμίσεις των κτηριακών εγκαταστάσεων και οι αναπλάσεις στην χερσαία ζώνη, είναι η «γαρνιτούρα», θα μας επιτρέψετε την έκφραση, στην βελτίωση του λιμανιού που βρίσκεται εντός του αστικού ιστού. Κατά την άποψη μας, η διοίκηση του Οργανισμού Λιμένα Καβάλας, πρωτίστως και οι τοπικοί βουλευτές, πρέπει να επικεντρωθούν στα προαναφερθέντα μεγάλα έργα, τα οποία θα παίξουν πολύ σοβαρό ρόλο στην ενίσχυση του τουρισμού κρουαζιέρας, της επιβατικής κίνησης στο λιμάνι και στην διείσδυση στον χώρο του yachting (τουρισμού σκαφών).

-Δυστυχώς, η διοίκηση του Ο.Λ.Κ. ακύρωσε, μονομερώς, την σύμβαση για το έργο του Kavala Port Center, ενώ πέρασε μία δεκαετία και πλέον από την υπογραφή της. Ο σταθμός κρουαζιέρας και το εμπορικό κέντρο έπρεπε να λειτουργούν στο λιμάνι! Από την άλλη πλευρά, δεν υπάρχει καμία ενημέρωση για το συγκεκριμένο έργο. Θα παραμείνει έτσι η περιοχή των παλιών αποθηκών; Θα κατασκευαστεί, τελικά, σταθμός επιβατών κρουαζιέρας (cruise terminal), ή θα έρχονται τα κρουαζιερόπλοια και οι επιβάτες θα κατεβαίνουν στον προσήνεμο μόλο;

-Αρκετά έτη πριν, επίσης, ο Οργανισμός Λιμένα Καβάλας κατέθεσε τεχνικό φάκελο για το υδατοδρόμιο. Ο φάκελος αυτός τι απέγινε; Σε άλλες πόλεις και νησιά εγκρίνονται τα αιτήματα κατασκευής υδατοδρομίων, με την πρόταση της Καβάλας τι θα γίνει; Η λειτουργία του υδατοδρομίου θα προσελκύσει περισσότερους επιβάτες στο λιμάνι «απόστολος Παύλος», για να ταξιδέψουν, π.χ., στις βόρειες Σποράδες και σε νησιά των Κυκλάδων με τα υδροπλάνα!

-Τέλος, η κατασκευή της μαρίνας, σε συνδυασμό με την μεταφορά των αλιευτικών σκαφών στην προβλήτα της ιχθυόσκαλας, θα εκτινάξει την επισκεψιμότητα μεσαίων και μεγαλύτερων τουριστικών σκαφών, με μεγαλύτερο αριθμό τουριστών, που θα αυξήσουν τα έσοδα του Ο.Λ.Κ. και θα τονώσουν την τοπική οικονομία.

1 ΣΧΟΛΙΟ

ΣΧΟΛΙΑΣΤΕ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.