• Δεν κατανοούμε γιατί στις εξετάσεις και συγκεκριμένα στην πρακτική δοκιμασία, για την απόκτηση άδειας οδήγησης Ι.Χ. επιβατικού αυτοκινήτου, πρέπει να χρησιμοποιούνται τα εκπαιδευτικά οχήματα, είτε υπάρχει, είτε όχι, μέσα σ’ αυτά ο «δάσκαλος οδήγησης». Το εκπαιδευτικό όχημα, όπως προσδιορίζει ο επιθετικός χαρακτηρισμός, χρησιμοποιείται την περίοδο εκπαίδευσης του υποψήφιου οδηγού.
  • Την ημέρα της πρακτικής δοκιμασίας, ο υποψήφιος πρέπει να χρησιμοποιεί όχημα που θα παρέχεται από την Υπηρεσία που κάνει την εξέταση, δηλαδή τη Διεύθυνση Συγκοινωνιών της οικείας Περιφερειακής Ενότητας. Η κεντρική διοίκηση, επομένως, θα παρέχει το όχημα, το οποίο θα είναι ασφαλισμένο με ευθύνη της και θα συντηρείται με δημόσια δαπάνη. Θα αναφέρει κάποιος, ότι είναι μεγάλο το κόστος να αγοραστούν αυτοκίνητα για όλες τις Περιφερειακές Ενότητες, να ασφαλίζονται και να συντηρούνται.
  • Εάν το κράτος μπορεί να χορηγεί δωρεάν αυτοκίνητα για τις μετακινήσεις των υπουργών και των βουλευτών, γιατί να μη το κάνει για τους πολίτες που θέλουν να βγάλουν άδεια οδήγησης; Εάν δεν δύναται (οικονομικά) να προμηθευτεί καινούργια οχήματα, ας αγοράσει εκατό μεταχειρισμένα σε καλή κατάσταση και ας τα ασφαλίζει, όπως ασφαλίζει τα υπηρεσιακά αυτοκίνητα που χρησιμοποιούν οι υπάλληλοι στις δημόσιες Υπηρεσίες.
  • Τότε, λοιπόν, ας κάνει τις εξετάσεις (πρακτική δοκιμασία) μόνο με την παρουσία του εξεταστή στο όχημα. Κι αν οι υπάλληλοι αρνούνται να εργαστούν εκτός ωραρίου, να γίνεται η πρακτική εξέταση εντός ωραρίου και καθημερινά, αν χρειάζεται. Λύσεις υπάρχουν, αν υπάρχει και η (πολιτική) βούληση να υλοποιηθούν.
  • Είναι απαράδεκτο σε ένα κράτος της Ευρωπαϊκής Ένωσης, να μην εκδίδονται άδειες οδήγησης και να ταλαιπωρούνται, επί μήνες, οι πολίτες. Η κεντρική διοίκηση δεν πρέπει να λαμβάνει υπόψη μόνο τα αιτήματα των δημοσίων υπαλλήλων, αλλά και εκείνα των επαγγελματιών του χώρου, δηλαδή των ιδιοκτητών σχολών εκπαίδευσης. Πρωτίστως, όμως, πρέπει να βρει τρόπο ώστε να εξυπηρετήσει τον πολίτη, σε μία περίοδο πολύ δύσκολη από οικονομικής και ψυχολογικής απόψεως.
  • Όσον αφορά το αίτημα των υπαλλήλων των Διευθύνσεων Συγκοινωνίας, που συμμετέχουν στην πρακτική δοκιμασία, να μην εργάζονται εκτός του Υπηρεσιακού ωραρίου, είναι λογικό και σεβαστό. Όμως, αν η πρακτική εξέταση γίνεται εντός ωραρίου εργασίας, τίθεται ζήτημα με το κυκλοφοριακό στην πόλη. Η πίστα που κατασκευάστηκε για τον σκοπό αυτό, επί νομαρχιακής αυτοδιοίκησης, δεν χρησιμοποιείται, παρά μόνο για τα βαρέα οχήματα (σ.σ. αν δεν κάνουμε λάθος).
  • Ζητούμε, λοιπόν, να διεξάγονται οι εξετάσεις εντός του ωραρίου εργασίας των δημοσίων υπαλλήλων, με οχήματα τα οποία θα παρέχει η αρμόδια Υπηρεσία και στις πίστες που κατασκευάστηκαν, με (πολλά) χρήματα της Ευρωπαϊκής Ένωσης, σε όλη την Ελλάδα. Για να διαχωριστεί το κομμάτι της εκπαίδευσης, από την πρακτική και θεωρητική εξέταση του υποψήφιου οδηγού.

ΣΧΟΛΙΑΣΤΕ

Please enter your comment!
Please enter your name here

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.