-Το ΤΑΙΠΕΔ έχει τον συντονισμό της υπο-παραχώρησης δραστηριότητας στο λιμάνι «Φίλιππος Β» (εμπορικό λιμάνι). Η Περιφέρεια Ανατολικής Μακεδονίας-Θράκης έχει την ευθύνη των εργασιών (ανάπλασης στον προσήνεμο μόλο) στο λιμάνι «απόστολος Παύλος». Και ο Δήμος Καβάλας ανέλαβε τον διαγωνισμό για την ανάπλαση του παραλιακού μετώπου στην συμβολή των οδών Εθνικής Αντίστασης και Αβέρωφ. Αναρωτιόμαστε, ο Οργανισμός Λιμένα Καβάλας με τι άλλο ασχολείται, εκτός από την σύμπραξη (με το Επιμελητήριο και την «Δημωφέλεια») για την αύξηση των αφίξεων των κρουαζιερόπλοιων;

-Εάν η διευθύνουσα σύμβουλος, Άννυ Θυσιάδου, επαφίεται για την ολοκλήρωση των εργασιών στον προσήνεμο μόλο του λιμανιού «απόστολος Παύλος», όπου ελλιμενίζονται τα κρουαζιερόπλοια, στην ζέση της εποπτεύουσας Υπηρεσίας της Περιφέρειας Ανατολικής Μακεδονίας-Θράκης και στον επαγγελματισμό του εργολάβου, η ολοκλήρωση των (απαραίτητων) εργασιών θα καθυστερήσει. Και το ΤΑΙΠΕΔ, που είναι ο μοναδικός μέτοχος της Ο.Λ.Κ. Α.Ε., δεν μπορεί να «καταναλώνει χρόνο» για απλές αναπλάσεις. Ούτε η διοίκηση της Περιφέρειας Ανατολικής Μακεδονίας-Θράκης «καίγεται» εάν και πότε θα τελειώσει η ανάπλαση στον προσήνεμο μόλο του επιβατικού-τουριστικού λιμανιού της Καβάλας. Πως θα πραγματοποιηθεί, επομένως, ο σχεδιασμός για την περαιτέρω ανάπτυξη του τουρισμού κρουαζιέρας, χωρίς τις υποδομές για την ασφαλή προσέγγιση των κρουαζιερόπλοιων στο λιμάνι; Μήπως πρέπει η διευθύνουσα σύμβουλος του Ο.Λ.Κ. να συναντηθεί αυτοπροσώπως με τον περιφερειάρχη, Χρήστο Μέτιο και να ζητήσει την επίσπευση του έργου που διαχειρίζεται η Περιφέρεια στο λιμάνι «απόστολος Παύλος»; Και να συζητήσουν, επίσης, ποιες άλλες ενέργειες χρειάζεται να γίνουν, ώστε η Καβάλα να αναβαθμιστεί στον τουρισμό κρουαζιέρας.

-Δεν γνωρίζουμε άλλο λιμάνι, το οποίο είναι προορισμός για κρουαζιερόπλοια και δεν διαθέτει ειδικό χώρο για την υποδοχή των επιβατών κρουαζιέρας. Η διοίκηση της Ο.Λ.Κ. Α.Ε. ακύρωσε τον διαγωνισμό για το Kavala Port Center, αλλά δεν ανακοίνωσε, έκτοτε, εάν και πότε θα κατασκευαστεί ο επιβατικός σταθμός στον χώρο των παλιών αποθηκών. Θα συνεχίσουν τα τουριστικά λεωφορεία να εισέρχονται στην προβλήτα, για να παραλάβουν απευθείας τους επιβάτες των κρουαζιερόπλοιων; Πρέπει και γι’ αυτό να μεριμνήσει το ΤΑΙΠΕΔ, ή μήπως η Περιφέρεια Ανατολικής Μακεδονίας-Θράκης; Εάν η διοίκηση της Ο.Λ.Κ. Α.Ε. δεν επιθυμεί να κάνει νέο διαγωνισμό για το έργο, ας συμφωνήσει η διευθύνουσα σύμβουλος με τον περιφερειάρχη, να χρηματοδοτηθεί η κατασκευή του επιβατικού σταθμού από πόρους του επιχειρησιακού προγράμματος της Περιφέρειας. Ή, εναλλακτικά, να συνεργαστεί ο Ο.Λ.Κ. με τον Δήμο Καβάλας, ώστε στον χώρο των παλιών αποθηκών να κατασκευαστεί ο επιβατικός σταθμός κρουαζιέρας και ένας σύγχρονος πολυχώρος για την διεξαγωγή πολιτιστικών εκδηλώσεων, που λείπει από την πόλη της Καβάλας.

-Με τις ευχές, αγαπητοί διοικούντες τον Ο.Λ.Κ., δεν γίνονται πρακτικά βήματα για την πρόοδο των λιμανιών και της Καβάλας. Η προβολή δεν είναι αρκετή, αν δεν βελτιωθούν και δεν ολοκληρωθούν οι λιμενικές υποδομές.

ΣΧΟΛΙΑΣΤΕ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.