• Διαμαρτύρονται, ο πρόεδρος του ΚΤΕΛ Αστικών Γραμμών και οι οδηγοί των αστικών λεωφορείων, για τις δύσκολες συνθήκες κυκλοφορίας που αντιμετωπίζουν στην οδό Σοφοκλή Βενιζέλου, μετά το κλείσιμο της οδού Χρυσοστόμου Σμύρνης, για να αποκατασταθεί το τοιχίο που υπέστη ζημιά λόγω των συνεχών και έντονων βροχοπτώσεων.
  • Στο συγκεκριμένο δρόμο, λένε, εξυπηρετούνται δύο αστικές γραμμές και καθημερινά, τα λεωφορεία δυσκολεύονται να περάσουν λόγω των Ι.Χ. επιβατικών αυτοκινήτων που διπλοσταθμεύουν. Κι ερωτώ, καρντάσια, το εξής. Γιατί δεν υπάρχει αστυνόμευση στο δρόμο αυτό, από τη δημοτική αστυνομία και την τροχαία, για να τιμωρηθούν οι οδηγοί των αυτοκινήτων που προκαλούν το πρόβλημα;
  • Οι εργασίες για την ανακατασκευή του τοιχίου δεν τελείωσαν, ενώ η οδός Χρυσοστόμου Σμύρνης θα δοθεί κανονικά στην κυκλοφορία την άνοιξη, αφού γίνει η ασφαλτόστρωση στο τμήμα που βρίσκεται το τοιχίο. Έως τότε, νομίζω, πρέπει να δοθεί μεγαλύτερη βαρύτητα στην ομαλή κυκλοφορία των οχημάτων, από την τροχαία και τη δημοτική αστυνομία. Μην περιμένετε, καρντάσια, να δείξουν κατανόηση οι οδηγοί των αυτοκινήτων, για να κινούνται απρόσκοπτα τα αστικά λεωφορεία.
  • Θα περιμένω κι εγώ, με ενδιαφέρον, το αποτέλεσμα της έρευνας που κάνει το ΚΤΕΛ Αστικών Γραμμών, για τα δρομολόγια, τις γραμμές και την επιβατική κίνηση. Πάνω στην έρευνα αυτή, δήλωσε ο πρόεδρος, θα σχεδιαστούν τα νέα δρομολόγια και οι γραμμές της αστικής συγκοινωνίας.
  • Πρόεδρε, εκτός από το γεγονός ότι, οι Καβαλιώτες δεν έχουν την κουλτούρα της μετακίνησης με την αστική συγκοινωνία, νομίζω ότι παίζει ρόλο και η τιμή του εισιτηρίου. Υπάρχει σημαντική διαφορά να πληρώνει ο επιβάτης 2,5 ευρώ, περίπου, για να κατέβει από το σπίτι του στο κέντρο της πόλης και για την επιστροφή, αντί για 1, έστω 1,50 ευρώ.
  • Θα μου πεις ότι υπάρχουν έξοδα (καύσιμα, συντήρηση λεωφορείων, κ.λπ.) και ότι η τιμή του εισιτηρίου δεν επιδοτείται, όπως στις αστικές συγκοινωνίες της Αθήνας και της Θεσσαλονίκης, αλλά κάτι πρέπει να γίνει, για να προσελκύσετε περισσότερους επιβάτες. Μακάρι να είναι η λύση στην αναδιοργάνωση των δρομολογίων και των γραμμών.

ΣΧΟΛΙΑΣΤΕ

Please enter your comment!
Please enter your name here

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.