• Διερωτήθηκε, καρντάσι, πως θα «συνυπάρξουν» στο λιμάνι «Απόστολος Παύλος» τα πλοία της ακτοπλοΐας, τα φέρι μπόουτ και τα υδροπλάνα. Όπως συνυπάρχουν, τόσα χρόνια, χωρίς κανένα πρόβλημα. Και με τη σωστή χωροθέτηση όλων των δραστηριοτήτων, που κάνει η διοίκηση του Οργανισμού Λιμένα Καβάλας.
  • Στην κεντρική προβλήτα, μπροστά από το Τελωνείο, αύξησε τις ράμπες για τα φέρι μπόουτ και τα πλοία της ακτοπλοΐας, ενώ δημιουργήθηκε ειδικός τομέας για τα κρουαζιερόπλοια στον προσήνεμο μόλο του λιμανιού.
  • Επίσης, με τις πλωτές προβλήτες «τακτοποιήθηκαν» τα μικρά σκάφη των ερασιτεχνών αλιέων και τα τουριστικά σκάφη. Απομένει, λοιπόν, η μεταφορά των μεγάλων επαγγελματικών αλιευτικών σκαφών στην προβλήτα της ιχθυόσκαλας. Έτσι, ο χώρος που θα «ελευθερωθεί» στο λιμάνι «Απόστολος Παύλος», θα καλυφθεί με καινούργιες πλωτές προβλήτες, ώστε να εξυπηρετηθεί η μεγάλη ζήτηση για θέσεις.
  • Το λιμάνι «Φίλιππος Β» κατασκευάστηκε, ορθώς, για να μεταφερθεί εκεί η εμπορική κίνηση, η οποία επιβάρυνε το «κεντρικό» λιμάνι. Φαντάζεστε, καρντάσια, να ερχόντουσαν, ακόμα, όλα τα εμπορικά πλοία στο λιμάνι «Απόστολος Παύλος» τι κομφούζιο θα γινόταν; Όχι πλωτές προβλήτες, υδροπτέρυγα, φέρι μπόουτ, υδροπλάνα και κρουαζιερόπλοια θα υπήρχαν, αλλά ούτε και τόσα δρομολόγια για τα νησιά του ανατολικού Αιγαίου.
  • Επομένως, με τη σωστή χωροθέτηση, πιστεύω, θα «χωρέσουν» και τα υδροπλάνα. Όπως «χώρεσε» το υδροπτέρυγο, το οποίο εκτιμώ ότι μετά τη δρομολόγηση των υδροπλάνων, θα αποτελέσει μία ωραία ανάμνηση για την Καβάλα!
  • Όσον αφορά την ενίσχυση της κίνησης στο λιμάνι «Φίλιππος Β», θα επιτευχθεί με την ολοκλήρωση των λιμενικών υποδομών, όπως η επέκταση του κρηπιδώματος και τη σύνδεση με το σιδηροδρομικό δίκτυο, ώστε να προσελκύσει περισσότερα εμπορεύματα.

ΣΧΟΛΙΑΣΤΕ

Please enter your comment!
Please enter your name here

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.