Η πρωτοβουλία “Grow Greek Tourism Online” της Google στην Καβάλα και τη Θάσο

0

Με ένα ενισχυμένο πρόγραμμα εκπαιδεύσεων το 2016, η Google ταξιδεύει για Τρίτη χρονιά στην Ελλάδα, με στόχο να ενισχύσει τις ψηφιακές δεξιότητες στον τουρισμό, παρουσιάζοντας μία ομάδα ειδικών συμβούλων (online advisors), που συνεχίζουν το ταξίδι τους στην ανατολική Μακεδονία και τη Θράκη, για να εκπαιδεύσουν δωρεάν επαγγελματίες του τουρισμού.
Οι ενδιαφερόμενοι για μία δωρεάν εξατομικευμένη εκπαίδευση στο χώρο τους, μπορούν να δηλώσουν ενδιαφέρον καταχωρώντας το e-mail τους στην ηλεκτρονική διεύθυνση: https://events.withgoogle.com/grow-greek-tourism-online-1-1/registrations/new/. Όσοι ενδιαφέρονται να συμμετέχουν στα ομαδικά σεμινάρια, που θα πραγματοποιηθούν δωρεάν στην Καβάλα (στις 14 Ιουνίου 2016, 17:00-19:00, Airotel Galaxy Hotel) και στη Θάσο (16 Ιουνίου 2016, 17:00-19:00, Alexandra Beach Thassos Spa Resort) μπορούν να εγγραφούν στη διεύθυνση: https://events.withgoogle.com/grow-greek-tourism-online-makedonia/registrations/new/.
Με στόχο τη διεύρυνση της πρωτοβουλίας, η Google δημιούργησε μία νέα πλατφόρμα διαδικτυακής εκπαίδευσης για τον τουρισμό. Μέσα από ένα μεγάλο εύρος θεματολογίας, οι χρήστες έχουν τη δυνατότητα να εκπαιδευτούν σε όλα όσα χρειάζονται, από το πώς να βελτιώσουν την παρουσία τους στο διαδίκτυο, μέχρι να υιοθετήσουν βέλτιστες πρακτικές ψηφιακού μάρκετινγκ. Οι χρήστες μπορούν, επιπλέον, να επιλέξουν ένα προσαρμοσμένο πλάνο εκμάθησης και να λάβουν, με την ολοκλήρωση του, πιστοποιητικό παρακολούθησης με την υπογραφή της πρωτοβουλίας GGTO και του ΙΑΒ Europe (Interactive Advertising Bureau).
«Είναι δεδηλωμένη η στόχευση μας να αναδείξουμε τις τουριστικές δυνατότητες που έχει ο τόπος μας κι αυτό να αποτελέσει κινητήριο μοχλό για τη συνολική ανάπτυξη της τοπικής οικονομίας. Πάνω από τετρακόσια χιλιόμετρα ακτογραμμών, δύο μοναδικής ομορφιάς νησιά, σε συνδυασμό με τον παρθένο φυσικό πλούτο μας, την πολιτιστική μας ταυτότητα, τον ξεχωριστό χαρακτήρα των πόλεων μας, δημιουργούν τις προϋποθέσεις να αποτελέσουμε προορισμό τεσσάρων εποχών. Παράλληλα, είμαστε η μοναδική άμεση διέξοδος για εκατομμύρια γείτονες μας σε μία ακτίνα τετρακοσίων χιλιομέτρων στις παραλίες του Αιγαίου και την αυθεντική ελληνική φιλοξενία. Πέραν των λοιπών δράσεων προβολής, κυρίαρχο μέσο για να γνωρίσουν τον τόπο μας, αποτελεί το διαδίκτυο, στο οποίο ως Περιφέρεια Ανατολικής Μακεδονίας-Θράκης επενδύσαμε τον προηγούμενο χρόνο, με τη δημιουργία σύγχρονων ψηφιακών εργαλείων και μέσων, τα οποία αναβαθμίζουμε και επεκτείνουμε συνεχώς.
Παρακολουθούμε την πρωτοβουλία “Grow Greek Tourism Online” που υλοποιεί η Google και με ιδιαίτερη ικανοποίηση υποστηρίζουμε την επέκταση της στην ανατολική Μακεδονία και τη Θράκη, ώστε να ενημερώσει και να εκπαιδεύσει δωρεάν τους ντόπιους επαγγελματίες του τουρισμού και όχι μόνο. Αποτελεί μία μοναδική ευκαιρία, για την αξιοποίηση των ψηφιακών τεχνολογιών και την απευθείας ενημέρωση των ντόπιων επαγγελματιών για τις σύγχρονες τάσεις προώθησης των προϊόντων τους. Εφόσον την εκμεταλλευτούν, θα δημιουργήσει πρόσθετες συνθήκες τουριστικής ανάπτυξης και θετικών αποτελεσμάτων για τους ίδιους και κατά επέκταση την τοπική οικονομία», δήλωσε ο περιφερειάρχης Α.Μ.-Θ., Γιώργος Παυλίδης.

ΣΧΟΛΙΑΣΤΕ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.