Η οδός Φιλίππου και γενικότερα η περιοχή του Αγίου Ιωάννη, είναι τα πιο πυκνοκατοικημένα σημεία της Καβάλας. Λόγω της γειτνίασης με το κέντρο της πόλης, επίσης, η οδός Φιλίππου έχει αρκετό κυκλοφοριακό φόρτο. Μετά το έργο της βιοκλιματικής αναβάθμισης και την μονοδρόμηση τμήματος της οδού Ελευθερίου Βενιζέλου, από τη συμβολή με την οδό Δαγκλή μέχρι τον κόμβο Φαλήρου, ο κυκλοφοριακός φόρτος αυξήθηκε. Επιπλέον, η οδός Φιλίππου δεν έχει μεγάλα πεζοδρόμια, για να κινούνται με ασφάλεια οι πεζοί.

Η προηγούμενη δημοτική Αρχή ανέθεσε μία μελέτη, με σκοπό την κυκλοφοριακή αναβάθμιση και τη βελτίωση της ποιότητας ζωής των κατοίκων της περιοχής, αλλά και των υπόλοιπων Καβαλιωτών, αφού ο δήμαρχος, Θόδωρος Μουριάδης, δήλωσε πως η παρέμβαση στην οδό Φιλίππου είναι ο «οδηγός», για τις κυκλοφοριακές αλλαγές που θα γίνουν στην παλιά πόλη και σε άλλες συνοικίες. Στη συνεδρίαση του δημοτικού συμβουλίου τη Δευτέρα 27 Ιουλίου 2020, που πραγματοποιήθηκε με τηλεδιάσκεψη, έγινε η παρουσίαση της μελέτης οδοποιίας, δηλαδή των παρεμβάσεων που θα γίνουν στο οδόστρωμα, στα πεζοδρόμια και στις θέσεις στάθμευσης της οδού Φιλίππου. Το ζητούμενο είναι, όπως ανέφερε ο αντιδήμαρχος των Τεχνικών Υπηρεσιών του Δήμου, Γιάννης Ιακωβίδης, η γρήγορη κυκλοφορία των οχημάτων και η αξιοπρεπής κίνηση των πεζών, ενώ πρόσθεσε πως θα ακολουθήσουν και οι λοιπές απαραίτητες μελέτες. «Δεν θα γίνει το θαύμα με την μελέτη αυτή, αλλά θα έχουμε σημαντική βελτίωση», σχολίασε.

Η Δήμητρα Τσανάκα, επικεφαλής του συνδυασμού «Ανάσα για τον Δήμο», εκτίμησε ότι οι κάτοικοι θα εγείρουν μεγάλη αντίδραση και ρώτησε αν υπάρχει μελέτη κυκλοφοριακής ρύθμισης για την περιοχή. Αφού απαντήθηκαν ορισμένα ερωτήματα επί τεχνικών ζητημάτων, που υπέβαλαν δημοτικοί σύμβουλοι, η μελέτη οδοποιίας εγκρίθηκε κατά πλειοψηφία.


ΣΧΟΛΙΑΣΤΕ

Please enter your comment!
Please enter your name here

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.