• Οι παρατηρήσεις του προέδρου των ξενοδόχων Καβάλας, Αντώνη Μιτζάλη, για τον τουρισμό, είναι, πάντα, χρήσιμες και ευπρόσδεκτες. «Η Καβάλα θα μπορούσε να έχει τουρισμό όλο το χρόνο, αυτή τη στιγμή αξιολογείται ως μία πολύ καλή επιλογή για τουρισμό καλοκαιρινό και αυτό αξιοποιεί προς το παρόν», είπε σε συνέντευξη του σε ραδιοφωνικό σταθμό. Ποιος άλλος προορισμός στην Ελλάδα, πλην της Αθήνας και της Θεσσαλονίκης, αγαπητέ πρόεδρε έχει τουρισμό όλο το χρόνο; Η χώρα μας, επίσης, είναι πολύ στενά συνδεμένη με τις θερινές διακοπές των ξένων, που τον χειμώνα επιλέγουν άλλους προορισμούς όταν ταξιδεύουν.
  • «Για όποιον επισκέπτεται την πόλη αυτή την εποχή, είτε για δουλειά, είτε για ένα Σαββατοκύριακο, όλοι φεύγουν με εξαιρετικές εντυπώσεις και μάλιστα λένε, πως αυτό το μέρος δεν έχει αναδειχθεί, ή δεν το γνωρίζανε», είπε ακόμα και σημείωσε ότι: «Η προβολή της πόλης στο ευρύτερο κοινό δεν είναι η αναμενόμενη, όσον αφορά τι μπορεί να κάνει κάποιος τον χειμώνα». Θεωρούμε ότι, για να έχει καλύτερο αποτέλεσμα η προσπάθεια προβολής της πόλης στο ευρύτερο κοινό, δεν αρκούν οι ενέργειες από την πλευρά των αρμόδιων των τοπικών φορέων. Είναι σημαντικό να υπάρχει ανταπόκριση και ενδιαφέρον από εκείνους που επηρεάζουν το κοινό. Το έλλειμμα στην προβολή, από πλευράς τοπικών φορέων, αποκαθίσταται. Γίνονται κινήσεις και θα γίνουν περισσότερες.
  • Αν, όμως, στην Αθήνα και στη Θεσσαλονίκη δεν ενδιαφέρονται, ή δεν επιθυμούν, να προβάλλουν την Καβάλα ως τουριστικό προορισμό, γιατί στοχεύουν αλλού, είναι δύσκολο να κερδίσουμε μεγαλύτερο μερίδιο επισκεπτών από την εγχώρια αγορά. Έχουμε την εντύπωση, ότι η Αθήνα και η Θεσσαλονίκη, είναι «προσανατολισμένες» σε άλλους προορισμούς και βεβαίως, δεν επιθυμούν να χάσουν τα δικά τους σκήπτρα στον τουρισμό.
  • Εκτός από τις παρατηρήσεις, είναι πολύ πιο χρήσιμες οι ιδέες και οι προτάσεις. Πως μπορεί, για παράδειγμα, η Καβάλα να προβληθεί περισσότερο στο ευρύτερο κοινό, ή πως θα καταφέρει να προσελκύσει επισκέπτες τον χειμώνα. Ποιες δραστηριότητες, είναι αυτές που πρέπει να αναπτυχθούν, ώστε να κεντρίσουν το ενδιαφέρον των επισκεπτών στη διάρκεια του χειμώνα; Αν γίνουμε πιο συγκεκριμένοι, θα βοηθήσουμε τους φορείς, τους συλλόγους και τους πολίτες, να στοχεύσουν προς την κατεύθυνση αυτή.
  • Υποθέτουμε πως υπάρχουν παραδείγματα άλλων προορισμών που είναι πετυχημένοι στον τομέα αυτό. Έχουμε τη δυνατότητα να τα μιμηθούμε, ή να εμπνευστούμε από αυτά και να καινοτομήσουμε; Το μυαλό του Έλληνα είναι γόνιμο και εφευρετικότατο. Όταν υλοποιεί τις ιδέες που έχει, το αποτέλεσμα είναι εντυπωσιακό!
  • Οι επαγγελματίες του τουρισμού, όπως οι ξενοδόχοι, οφείλουν να «κατευθύνουν» την προσπάθεια, αξιοποιώντας τη γνώση και την εμπειρία τους στο χώρο, ώστε οι ενέργειες να έχουν στόχευση και ουσία. Αφού βρισκόμαστε σε καλό δρόμο, όπως λένε οι επαγγελματίες, θα φτάσουμε στον επιθυμητό στόχο, που είναι η λεγόμενη επιμήκυνση της τουριστικής περιόδου. Το θετικό είναι, πως υπάρχει η διάθεση.

ΣΧΟΛΙΑΣΤΕ

Please enter your comment!
Please enter your name here

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.