Η διοίκηση της «Δημωφέλεια» δίνει απάντηση, για τον (άγονο) διαγωνισμό του σχεδίου marketing

0

Από την δημοτική κοινωφελή επιχείρηση «Δημωφέλεια» του Δήμου Καβάλας εστάλη το ακόλουθο δελτίο Τύπου: «Με στόχο την ενημέρωση των δημοτών, σχετικά με τον διαγωνισμό για το «Σύστημα marketing της πόλης της Καβάλας», που κηρύχθηκε άγονος παραθέτουμε τα εξής: Ο χαρακτηρισμός του διαγωνισμού ως «φωτογραφικού», μόνο ως ατυχής μπορεί να γίνει αποδεκτός. Γιατί, αν ήταν φωτογραφικός, θα είχε εμφανιστεί ο «φωτογραφιζόμενος» και θα τον είχε κερδίσει. Σ’ ένα τέτοιο συμπέρασμα μπορεί, όμως, να καταλήξει μόνο όποιος δεν μπορεί να δει την πραγματικότητα. Η πραγματικότητα είναι, ότι αφενός ο διαγωνισμός είχε υψηλές απαιτήσεις ποιότητας, με σκοπό να επιτευχθεί το καλύτερο δυνατό αποτέλεσμα, προς όφελος του Δήμου και των δημοτών της Καβάλας, αφετέρου λόγω της πίεσης από την Ειδική Υπηρεσία Διαχείρισης του Επιχειρησιακού Προγράμματος Ανατολικής Μακεδονίας-Θράκης για επιτάχυνση των διαδικασιών, η «ΔΗΜΩΦΕΛΕΙΑ» προχώρησε στη διενέργεια του διαγωνισμού, σε μία περίοδο δύσκολη για τη χώρα, λόγω της πανδημίας του κορονοϊού και ως εκ τούτου, οι ενδιαφερόμενοι, πιθανόν, να μη βρισκόταν σε κατάλληλο επίπεδο ετοιμότητας. Γι’ αυτό και από την πρώτη στιγμή τονίστηκε ότι, ο διαγωνισμός θα επαναληφθεί.

Αναφορικά με τις επιστολές διαμαρτυρίας των δύο εταιριών επισημαίνεται ότι, δημιουργεί απορίες το γεγονός ότι, αυτές δεν ακολούθησαν την προβλεπόμενη από τη διαδικασία προσφυγής στην αρμόδια Αρχή Εξέτασης Προδικαστικών Προσφυγών, αλλά προτίμησαν, απλά, τη δημιουργία εντυπώσεων δημοσιοποιώντας τις επιστολές στις δημοτικές παρατάξεις. Σημειώνεται ότι, η μία εξ’ αυτών έχει κύρια δραστηριότητα «υπηρεσίες ενοικίασης επιπλωμένων διαμερισμάτων με παροχή υπηρεσιών περιποίησης πελατών» και συνολικό ετήσιο τζίρο μόλις 100.000 ευρώ».


ΣΧΟΛΙΑΣΤΕ

Please enter your comment!
Please enter your name here

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.