Τόσο καιρό διερωτόμαστε, γιατί δεν ανακοινώθηκε το πόρισμα για την στατική επάρκεια της γέφυρας στην οδό Αμερικανικού Ερυθρού Σταυρού. Η απορία μας λύθηκε ακούγοντας τον ειδικό σύμβουλο του δημάρχου Καβάλας, Χαράλαμπο Πεταμίδη, στην τελευταία συνεδρίαση του δημοτικού συμβουλίου, ο οποίος εισηγήθηκε το θέμα για την «εξομοίωση με χερσαία ζώνη» των λιμενίσκων Καρνάγιου, Καλαμίτσας, Νέας Καρβάλης.

Στο τοπογραφικό σχέδιο της «χερσαίας ζώνης» του λιμενίσκου Καρνάγιου περιλήφθηκε και η γέφυρα, ώστε να ακολουθήσει η νομιμοποίηση του λιμενίσκου, αφού ο Δήμος Καβάλας πληρώσει στο ελληνικό Δημόσιο το σχετικό πρόστιμο. Η γέφυρα κατασκευάστηκε την δεκαετία του 1980 μέσα στην ζώνη αιγιαλού. Και ο νόμος απαγορεύει οποιαδήποτε κατασκευή εντός της ζώνης αιγιαλού. Με την ένταξη της γέφυρας στην «χερσαία ζώνη» του λιμενίσκου Καρνάγιου (τελικά πρόκειται για παραδοσιακό ναυπηγείο, ή για λιμενίσκο;), ο Δήμος Καβάλας προσδοκά την νομιμοποίηση της αυθαίρετης κατασκευής, αλλά για την εξυπηρέτηση του φορέα που θα κάνει την παρέμβαση, δηλαδή την Περιφέρεια Ανατολικής Μακεδονίας-Θράκης! Ωστόσο, μετά την παρέμβαση, ο φορέας που θα «φορτωθεί» την γέφυρα είναι ο Δήμος Καβάλας, αφού θα βρίσκεται εντός της «χερσαίας ζώνης» του λιμενίσκου Καρνάγιου, την οποία θα διαχειρίζεται το δημοτικό Λιμενικό Γραφείο.

Γιατί δήμαρχε δεν έκανες μία αίτηση στην Κτηματική Υπηρεσία, ώστε να μεταφερθεί η γραμμή αιγιαλού και να νομιμοποιηθεί η γέφυρα, όπως οι εγκαταστάσεις που κατασκεύασε ο Ελληνικός Οργανισμός Τουρισμού (Ε.Ο.Τ.) στην ακτή «Καλαμίτσα»; Εσύ γνωρίζεις από την διαδικασία αλλαγής της γραμμής αιγιαλού.

ΣΧΟΛΙΑΣΤΕ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.