Είμαστε κάθετα αντίθετοι, αλλά όχι ενημερωμένοι!

0

Όταν διαφωνείς με κάτι κάθετα, σημαίνει ότι έχεις ενημερωθεί περί τίνος πρόκειται και έχεις αποκρυσταλλωμένη άποψη και θέση.

Στην περίπτωση του πλωτού σταθμού αποθήκευσης και επαναεριοποίησης υγροποιημένου φυσικού αερίου, που σχεδιάζει να εγκαταστήσει στον κόλπο της Καβάλας η Δ.ΕΠ.Α., οι τοπικοί άρχοντες και η κοινωνία δηλώνουν κάθετα αντίθετοι, αλλά όχι πλήρως και σωστά ενημερωμένοι για τη συγκεκριμένη επένδυση.

Γι’ αυτό και οι εκπρόσωποι της κοινωνίας συζητούν με στελέχη της εταιρείας, προκειμένου να λάβουν περισσότερες λεπτομέρειες για το σημαντικό αυτό έργο.

Είναι οξύμωρο, νομίζουμε, να δηλώνεις κάθετα αντίθετος σε κάτι και να πηγαίνεις για να ενημερωθείς γι’ αυτό το οποίο απορρίπτεις δίχως συζήτηση (αυτό σημαίνει είμαι κάθετα αντίθετος).

Από την άλλη πλευρά, πως είναι δυνατόν να δηλώνει κάποιος ότι είναι κάθετα αντίθετος σε κάτι και να μην γνωρίζει γιατί το απορρίπτει;

Εφόσον λένε, οι τοπικοί άρχοντες, ότι δεν θέλουν τον πλωτό σταθμό Υ.Φ.Α. στον κόλπο της Καβάλας, τι νόημα έχει να ζητήσουν λεπτομέρειες για το έργο της Δ.ΕΠ.Α.

Αρκούσε να συνταχθεί μία ωραία επιστολή προς τη διοίκηση της εταιρείας, με κοινοποίηση προς τον πρωθυπουργό, τον υπουργό Περιβάλλοντος Ενέργειας Κλιματικής Αλλαγής και τα κόμματα της Βουλής, στην οποία θα λέμε ότι δεν επιθυμούμε τη συγκεκριμένη επένδυση στην περιοχή, γιατί ο αναπτυξιακός προσανατολισμός μας είναι ο τουρισμός.

Είναι αυτό που έχει «μαλλιάσει η γλώσσα μας» και η γλώσσα κάποιων άλλων να λέμε, ότι κάποτε πρέπει να αποφασίσουμε τι είδους ανάπτυξη θέλουμε για τον τόπο.

Για το τέλος, έχουμε την εξής απορία, η οποία γεννήθηκε μετά την τοποθέτηση του εκπροσώπου των κατοίκων της Νέας Καρβάλης στη χθεσινή συνεδρίαση του δημοτικού συμβουλίου Καβάλας.

Είπε ο κύριος αυτός, ότι οι τοπικοί άρχοντες πρέπει να προσφύγουν στην ευρωπαϊκή επιτροπή (κομισιόν), για να ακυρώσουν το έργο.

Πως, όμως, η ευρωπαϊκή επιτροπή θα ακυρώσει ένα έργο, το οποίο έχει χαρακτηρίσει «Έργο Κοινού Ενδιαφέροντος», δηλαδή απαραίτητο για την υλοποίηση των διαδρόμων και ζωνών ενεργειακών υποδομών προτεραιότητας της Ευρωπαϊκής Ένωσης (Κανονισμός 347/2013);

ΣΧΟΛΙΑΣΤΕ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.