Κατόπιν των κατωτέρω, παρακαλούνται οι συμπολίτες να προσέλθουν εγκαίρως και έως τα τέλη του έτους 2018 στο Τμήμα Εσόδων του Δήμου Καβάλας, προκειμένου να δηλώσουν τα ακίνητα, τα οποία έχουν κάνει διακοπή στη Δ.Ε.Η., για να απαλλαχθούν από τα δημοτικά τέλη και να τακτοποιήσουν και την εκκρεμότητα στο ΤΑΠ.

Άρθρο 222, τροποποίηση του άρθρου 3 παρ. 1 του ν. 25/1975 (Α’ 74)
1. Τα δύο τελευταία εδάφια της παρ. 1 του άρθρου 3 του ν.25/1975 (Α’ 74), όπως αντικαταστάθηκαν με το άρθρο 5 του ν.3345/2005 (Α’138), αντικαθίστανται ως εξής:
«Ακίνητα, στα οποία διακόπτεται η ηλεκτροδότηση, απαλλάσσονται από την καταβολή ενιαίου ανταποδοτικού τέλους καθαριότητας και φωτισμού, από την ημερομηνία υποβολής δήλωσης του ιδιοκτήτη τους, ή του νόμιμου εκπροσώπου αυτού, προς τον οικείο Δήμο, ότι δεν ηλεκτροδοτούνται και ότι δεν πρόκειται να χρησιμοποιηθούν. Μέχρι την υποβολή της ανωτέρω δήλωσης, τα τέλη οφείλονται ανά κατηγορία ακινήτου και καταβάλλονται κατά τα οριζόμενα στο άρθρο 21 του από 24.9/20.10.1958 β.δ. (Α’ 171).
Εάν, παρά την υποβολή της δήλωσης, διαπιστωθεί ηλεκτροδότηση, ή χρήση του ακινήτου, επιβάλλεται σε βάρος του υπόχρεου το τέλος που αναλογεί από το χρόνο απαλλαγής και ισόποσο πρόστιμο».

  1. Οφειλές από τέλη καθαριότητας και φωτισμού, που αντιστοιχούν σε χρονικό διάστημα έως την έναρξη ισχύος του παρόντος, κατά το οποίο είχε διακοπεί η ηλεκτροδότηση ενός ακινήτου, σύμφωνα με βεβαίωση του αρμόδιου διαχειριστή δικτύου και αυτό δεν χρησιμοποιούταν, σύμφωνα με υπεύθυνη δήλωση του ιδιοκτήτη, ή του νόμιμου εκπροσώπου του, διαγράφονται, ή παραλείπεται, η βεβαίωσή τους. Εφόσον η ανωτέρω υπεύθυνη δήλωση δεν έχει υποβληθεί έως την έναρξη ισχύος του παρόντος, υποβάλλεται μέσα σε έξι (6) μήνες από αυτή. Ποσά που έχουν καταβληθεί δεν αναζητούνται.

ΣΧΟΛΙΑΣΤΕ

Please enter your comment!
Please enter your name here

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.