• Ένα καρντάσι αναρωτήθηκε, γιατί δεν ασφαλτοστρώθηκε η οδός Θεοδώρου Καβαλιώτου σε όλο το μήκος και έγινε «μισή δουλειά». Δυστυχώς, καρντάσι, στην εποχή που ζούμε οι ανάγκες είναι πολλές, τα χρήματα συγκεκριμένα και πρέπει να λαμβάνεται, επίσης, υπόψη η «ταλαιπωρία» του κόσμου όταν γίνεται ένα έργο.
  • Κάθε εργολαβία για ασφαλτόστρωση και τσιμεντόστρωση δρόμων, ή τμημάτων δρόμων, στην πόλη και στην περιφέρεια του Δήμου Καβάλας είναι στοχευμένη. Επιλέγονται δρόμοι υψηλής κυκλοφορίας και τμήματα που έχουν σημαντικό πρόβλημα φθοράς.
  • Πιθανόν στην οδό Θεοδώρου Καβαλιώτου, να μην είναι ανάγκη να γίνει ασφαλτόστρωση σε όλο το μήκος, ή να αποκαταστάθηκε το τμήμα εκείνο με την μεγαλύτερη φθορά.
  • Στόχος είναι, με το συγκεκριμένο χρηματικό ποσό κάθε εργολαβίας, να αποκατασταθούν τα προβληματικά τμήματα σε περισσότερες από μία οδούς. Προτιμώ να «στρωθούν» μερικά τμήματα σε τρεις οδούς, παρά μία οδός από την αρχή και να περιμένουμε την επόμενη εργολαβία, για να «στρωθεί» και δεύτερη οδός. Ας κάνουμε υπομονή και θα ακολουθήσουν κι άλλες εργολαβίες. Ελπίζω, μόνο, να μην είναι, πάλι, την επόμενη προεκλογική περίοδο.
  • Από την (τραγική) κατάσταση των δρόμων, γίνεται αντιληπτό πως πέρασαν αρκετά χρόνια, χωρίς να συντηρηθεί το οδικό δίκτυο στην πόλη και στους υπόλοιπους οικισμούς. Αν κάθε χρόνο γινόταν αυτό που γίνεται την περίοδο αυτή, δηλαδή τμηματικές αποκαταστάσεις, τα προβλήματα θα ήταν σαφώς λιγότερα και θα είχε ολοκληρωθεί η αποκατάσταση σε ένα μεγάλο ποσοστό.
  • Μακάρι η νέα δημοτική αρχή να συνεχίσει το πρόγραμμα και να διαθέτει, σε ετήσια βάση, ένα ποσό γύρω στο μισό εκατομμύριο ευρώ, για τη βελτίωση του αστικού οδικού δικτύου. Έτσι, οι επόμενοι δήμαρχοι θα ασχολούνται λιγότερο, ή καθόλου, με τη συντήρηση των δρόμων.

ΣΧΟΛΙΑΣΤΕ

Please enter your comment!
Please enter your name here

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.