Ατάκες???

0

Αναρωτιέμαι, καρντάσια, γιατί κάποιος ιδιώτης να πάρει τα περιφερειακά αεροδρόμια της χώρας, τα οποία απαξιώθηκαν τόσα χρόνια από το ελληνικό κράτος και είναι υποβαθμισμένα;

Προχθές, ο περιφερειάρχης Ανατολικής Μακεδονίας-Θράκης ευχαρίστησε την Aegean Airlines γιατί θα επαναφέρει τη δεύτερη πτήση από το αεροδρόμιο «Μέγας Αλέξανδρος» προς την Αθήνα (και αντίστροφα, από το αεροδρόμιο «Ελευθέριος Βενιζέλος» προς την Καβάλα).

Με μία πτήση, καθημερινά, προς την Αθήνα και χωρίς σύνδεση με το εξωτερικό, εκτός από τους θερινούς μήνες, πως θα αναπτύξει ο ιδιώτης το αεροδρόμιο «Μέγας Αλέξανδρος»; Γιατί να δαπανήσει τα χρήματα του, για να προσελκύσει επιβάτες;

Μήπως ο περιφερειάρχης, ο θεματικός αντιπεριφερειάρχης τουρισμού και ο αντιπεριφερειάρχης Καβάλας πρέπει να κάνουν μία συνάντηση με τη διοίκηση της αεροπορικής εταιρείας, ώστε το αεροδρόμιο «Μέγας Αλέξανδρος» να γίνει ενδιάμεσος σταθμός των διεθνών πτήσεων από την Αθήνα με προορισμούς τις πρωτεύουσες των βαλκανικών χωρών και των χωρών της κεντρικής και βόρειας Ευρώπης;

Για να δοθεί «αναζωογόνηση» στην επιβατική κίνηση τον χειμώνα. Κι ακόμα να γίνουν κάποιες απευθείας συνδέσεις με αεροδρόμια της υπόλοιπης Ελλάδας, όπως με της Μυτιλήνης και της Κρήτης, για παράδειγμα. Για άλλους προορισμούς αναμένω την έναρξη των πτήσεων των υδροπλάνων από το λιμάνι της Καβάλας.

Ένα αεροδρόμιο που έχει κίνηση δώδεκα μήνες το χρόνο, θα είναι πιο ελκυστικό για τον επενδυτή, ο οποίος θα βάλει χρήματα για να γίνουν καλύτερες οι υποδομές, ξέροντας πως η επένδυση δεν θα έχει ζημιά, τουλάχιστον, γι’ αυτόν.

Αλλιώς, το αεροδρόμιο «Μέγας Αλέξανδρος» θα είναι ένα «συμπληρωματικό» αεροδρόμιο, για να προσγειώνονται τα αεροπλάνα που δεν θα μπορούν να προσγειωθούν στη Θεσσαλονίκη λόγω ομίχλης!

ΣΧΟΛΙΑΣΤΕ

Please enter your comment!
Please enter your name here

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.