-Η σκέψη να γίνει μία ξενάγηση στην παλιά πόλη των τουριστών που θα έρθουν με το κρουαζιερόπλοιο στην Καβάλα, την Παρασκευή 16 Σεπτεμβρίου 2022, δεν είναι κακή. Θεωρώ πως ευχαριστήσει τους επισκέπτες. Ωστόσο, έχω σοβαρή επιφύλαξη για το μέσο που θα χρησιμοποιηθεί, το τρενάκι του Δήμου Καβάλας. Είναι ρίσκο, καρντάσια, να γίνει η ξενάγηση με ένα όχημα που συχνά βγάζει βλάβες.

-Η ξενάγηση θα γίνει στο πλαίσιο της «ευρωπαϊκής εβδομάδας κινητικότητας», στην οποία συμμετέχει ο Δήμος Καβάλας, για να πείσει τους Καβαλιώτες και τις Καβαλιώτισσες να περπατούν περισσότερο, να κάνουν ποδήλατο και να χρησιμοποιούν τα μέσα μαζικής μεταφοράς, δηλαδή την αστική συγκοινωνία, για τις μετακινήσεις τους μέσα στην πόλη. Η ξενάγηση, επιπλέον, έχει στόχο την τουριστική προβολή της Καβάλας.

-Η τουριστική προβολή μάλιστα! Το τρενάκι, αν δεν παρουσίαζε τις συχνές βλάβες, θα ήταν πρώτης τάξεως μεταφορικό μέσο, για να γίνονται ξεναγήσεις τουριστών μέσα στην πόλη. Στο Λονδίνο, αν δεν κάνω λάθος, χρησιμοποιούν παλιά διώροφα λεωφορεία για τον σκοπό αυτό. Όμως, για το πρόγραμμα της «ευρωπαϊκής εβδομάδας κινητικότητας», θα έκανα κάτι διαφορετικό για τους κατοίκους.

-Ο Δήμος Καβάλας, όπως άκουσα να λέγεται στην συνέντευξη Τύπου, πήρε το ποσό των 15.000 ευρώ από το Πράσινο Ταμείο, για τις δράσεις της «ευρωπαϊκής εβδομάδας κινητικότητας». Θα έδινα τα χρήματα αυτά, καρντάσια, για να νοικιάσω ένα ηλεκτροκίνητο μικρό λεωφορείο, το οποίο θα μεταφέρει δωρεάν τους κατοίκους και τους επισκέπτες στην παλιά πόλη για μία εβδομάδα! Η ηλεκτροκίνηση, είναι μία εναλλακτική λύση στις μετακινήσεις εντός και εκτός των αστικών κέντρων. Φιλική προς το περιβάλλον.

-Το ηλεκτροκίνητο λεωφορείο, λοιπόν, θα γινόταν μεγάλη ατραξιόν και θα αντικαθιστούσε το τρενάκι με τα μηχανικά προβλήματα. Χωρίς κόστος για τον Δήμο Καβάλας!

1 ΣΧΟΛΙΟ

  1. Τα ηλεκτρικα εχουν και αυτα τα προβληματα τους. Που θα το πηγαινεις για συντηρηση και ποσο καιρο. Συν τοις αλλοις δεν ειναι για ανηφορες (τρωει μπαταρια) και ανηφορες με αιρκοντισιον τρωει ακομη πιο πολλη ενεργεια. Αλλα θα μπορουσαν να χρησιμοποιηθουν στο κεντρο με κυκλικα δρομολογια η μεχρι τα δικαστηρια που αρχιζουν τα δυσκολα.

ΣΧΟΛΙΑΣΤΕ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.