• Η Αναστασία Ιωσηφίδου, πρόεδρος της «Δημωφέλεια», της δημοτικής κοινωφελούς επιχείρησης του Δήμου Καβάλας δηλαδή, βρήκε την ευκαιρία, μετά την καθίζηση τμήματος της γέφυρας απέναντι από το παλιό νοσοκομείο της πόλης, να θέσει τα εξής αιτήματα: 1) την ματαίωση της κατασκευής του μετωπικού σταθμού διοδίων στην Εγνατία οδό, στο ύψος της «Άσπρης Άμμου», 2) την μεταφορά του Τελωνείου στο εμπορικό λιμάνι και 3) τη συνδρομή της πολιτείας, με κάθε τρόπο, στην αποκατάσταση των φθορών, που επί δεκαετίες προκάλεσε η διέλευση βαρέων οχημάτων από το οδικό δίκτυο της Καβάλας.
  • Θα συμφωνήσω με τα παραπάνω αιτήματα και θα προσθέσω στην επισήμανση της προέδρου της «Δημωφέλεια», ότι η πολιτεία πρέπει να συνδράμει με κάθε τρόπο, την αναγκαιότητα να κατασκευαστεί το υπόλοιπο τμήμα της περιμετρικής οδού της πόλης, για να πάρει, επιτέλους, ανάσα κυκλοφοριακά και να προστατευτεί το αστικό οδικό δίκτυο.
  • Ο μεγάλος στόχος, λοιπόν, πρέπει να είναι η ολοκλήρωση της περιμετρικής οδού, για να σταματήσει η δαπάνη πόρων στη συντήρηση των άθλιων δρόμων από τη διέλευση των βαρέων οχημάτων μέσα από την πόλη. «Σε καμία πόλη του εξωτερικού, δεν περνάνε βαρέα οχήματα μέσα από αυτή», μου είπε ένα καρντάσι.
  • Μακάρι, καρντάσι, να υπήρχε τρόπος, να σταματήσουν και τα βαρέα οχήματα που μετακινούνται με τα πλοία της ακτοπλοΐας από το λιμάνι της Καβάλας. Εκείνο το λιθόστρωτο τμήμα της οδού Ερυθρού Σταυρού έγινε σαν τα «κύματα του Δουνάβεως». Και αυτό, σαφώς, δεν το προκάλεσαν, μόνο, τα Ι.Χ. αυτοκίνητα και τα λεωφορεία.
  • Δυστυχώς, είναι τέτοιο το ανάγλυφο της πόλης, που δεν μπορεί η κίνηση του λιμανιού να «εκτραπεί» εκτός του αστικού ιστού. Τουλάχιστον, να αποφύγουμε τη διέλευση των βαρέων οχημάτων που δεν ταξιδεύουν με τα πλοία και τα φέρι μπόουτ. Θα βρεθεί λύση και γι’ αυτά.

ΣΧΟΛΙΑΣΤΕ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.