Αλλαγή πλεύσης και νοοτροπίας στην οργάνωση της Ένωσης Καλαθοσφαίρισης Καβάλας

0

Ο πρόεδρος της Καλαθοσφαιρικής Ανώνυμης Εταιρείας (Κ.Α.Ε.) Ένωση Καλαθοσφαίρισης Καβάλας, Κώστας Παπακωνσταντίνου, προσδοκούσε μεγαλύτερη προσέλευση φιλάθλων και αριθμό εισιτηρίων στα εντός έδρας παιχνίδια της ομάδας στο πρωτάθλημα της Α2 εθνικής κατηγορίας που τελείωσε προσφάτως.

Εμείς, ωστόσο, θεωρούμε ότι η προσέλευση ήταν ικανοποιητική, εάν αναλογιστούμε τις συνθήκες που επικρατούν στην ελληνική, άρα και στην Καβαλιώτικη, κοινωνία.

Η Ένωση Καλαθοσφαίρισης Καβάλας απέκτησε ένα σταθερό κοινό και από τους διοικούντες το σύλλογο εξαρτάται αν θα το αυξήσουν.

Ο υποβιβασμός από την Α1 στην Α2 εθνική κατηγορία, ήταν ανασταλτικός παράγοντας στην προσπάθεια αυτή.

Κάποιοι φίλαθλοι στεναχωρήθηκαν και απομακρύνθηκαν, γιατί έμαθαν (στα πέντε χρόνια παρουσίας της ομάδας στην Α1 κατηγορία) να βλέπουν την Ε.Κ.Καβάλας στο υψηλό επίπεδο της ελληνικής καλαθοσφαίρισης.

Η πορεία, όμως, στο πρωτάθλημα της Α2 κατηγορίας, παρά το ότι δεν επιτεύχθηκε ο στόχος (στις λεπτομέρειες), νομίζουμε ότι μπορεί να αποτελέσει αφετηρία για μία πιο οργανωμένη εκστρατεία προσέλκυσης φιλάθλων, αλλά και οικονομικών υποστηρικτών της ομάδας.

Κι αν ο πρόεδρος της Κ.Α.Ε. διακρίνει μία επιφύλαξη, διστακτικότητα, απροθυμία, αδιαφορία, ή όπως αλλιώς θέλετε να το πείτε, από την πλευρά των φιλάθλων και του ντόπιου επιχειρηματικού κόσμου, να έρθουν κοντά στην ομάδα, πρέπει να κάνει εκείνος τα βήματα για να τους προσεγγίσει.

Δεν είναι δυνατόν, για παράδειγμα, να έχει τελειώσει η αγωνιστική περίοδος στις αρχές Ιουνίου και μεσολαβούν τέσσερις μήνες έως την επόμενη φορά που η τοπική κοινωνία θα ασχοληθεί πάλι με την ομάδα.

Κατά τη γνώμη μας, το χρονικό αυτό είναι κρίσιμο για να «χτιστεί» και να εδραιωθεί μία δυνατή σχέση μεταξύ της ομάδας, των φιλάθλων και των επιχειρηματιών.

Η διοίκηση πρέπει να εργαστεί περισσότερο τους καλοκαιρινούς μήνες, ώστε να κάνει πιο γνωστή και πιο αισθητή την ύπαρξη της ομάδας στην τοπική κοινωνία.

Και το κυριότερο, να φέρει έσοδα στο ταμείο του συλλόγου, ούτως ώστε να υπάρχει ένας «κουμπαράς» πριν αρχίσει το επόμενο πρωτάθλημα.

Να μπορέσει, τουλάχιστον, να εξασφαλίσει τα λειτουργικά έξοδα της χρονιάς. Ενδεικτικά προτείνουμε, τη διεξαγωγή λαχειοφόρων αγορών, συναυλιών, κ.ά. δρώμενων που απευθύνονται στο ευρύ κοινό και ιδιαίτερα στη νεολαία.

Από κει και πέρα, πρέπει να δοθεί μεγάλη έμφαση στην τιμολογιακή πολιτική των εισιτηρίων, με βασικό στόχο την αύξηση των κατόχων εισιτηρίων διαρκείας. Οι τιμές πρέπει να ανακοινωθούν εγκαίρως, ώστε οι φίλαθλοι να κάνουν τον οικονομικό προγραμματισμό τους.

Θέλουμε να πιστεύουμε, ότι η επόμενη χρονιά θα φέρει τη βελτίωση στον οργανωτικό τομέα και ότι η τοπική κοινωνία θα ανταποκριθεί στην προσπάθεια.

ΣΧΟΛΙΑΣΤΕ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.